• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • خرید آنلاین پوشاک با گوگل

خرید آنلاین پوشاک با گوگل

نویسنده خرید آنلاین پوشاک با گوگل
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
خرید آنلاین پوشاک با گوگل

گوگل به تازگی ابزاری به نام Shop the Look را معرفی کرده که به کاربران در پیدا کردن لباس هایی که مدنظر دارند کمک می کند.

یکی از نخستین کارهایی که پیش از خرید یک کالا در اینترنت انجام می دهیم، جستجوی آن در گوگل است. گوگل به تازگی ابزاری به نام Shop the Look را معرفی کرده که به کاربران در پیدا کردن لباس هایی که مدنظر دارند کمک می کند. این قابلیت را شاید بتوان شبیه به "اتاق پرو" مجازی دانست. با اینکه نمی توانید لباس را واقعا به تن کنید، اما می توانید ببینید که جلوه لباس در دنیای واقعی به چه شکل است.

تصاویری که در سرویس Shop the Look ارائه می شوند از سوی تولیدکنندگان پوشاک، وبلاگ نویسان، فروشندگان و ناشران صنعت پوشاک تامین می شود.


به خوبی مشخص است که شرکت هایی که در این طرح با گوگل همکاری می کنند نیز از آغاز به کار این قابلیت رضایت دارند. سخنگوی یکی از این شرکت ها در این باره گفته گوگل با این کار به محصولات ما اعتبار می بخشد. آنها محصولات و دستاوردهای ما را دیده اند و با ابزارهای جادویی که دارند به ما این امکان را دادند تا کسب و کار خود را توسعه دهیم. گوگل با الگوریتم های عالی که دارد به خوبی می تواند دقیقا همان لباسی که مشتری به دنبال آن است را به او پیشنهاد دهد.


با این اوصاف، به نظر می رسد خرید اینترنتی لباس با استفاده از ابزار جدید گوگل به کاربران کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان، به آنچه که می خواهند دست پیدا کنند.

منبع خبر : شهر خبر

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top