• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • خبر تعویق نمایشگاه کامپیوتکس یک روز پس از تاریخ شروع نمایشگاه!

خبر تعویق نمایشگاه کامپیوتکس یک روز پس از تاریخ شروع نمایشگاه!

نویسنده خبر تعویق نمایشگاه کامپیوتکس یک روز پس از تاریخ شروع نمایشگاه!
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : 5 از 5
خبر تعویق نمایشگاه کامپیوتکس یک روز پس از تاریخ شروع نمایشگاه!

اتفاقی جالب و البته نه چندان دور از ذهن در اتحادیه تهران. نمایشگاه کامپوتکس که قرار بود 19 مرداد 95 برگزار شود در همان روز نوزدهم لغو و خبر آن یک روز بعد در سایت اتحادیه تهران منتشر شد که دلیل لغو و تعویق آن، موضوع کلیشه ای مشکلات امنیتی بوده است.

به گزارش سایت ایده آفرین، اعلام تعویق نمایشگاه کامپیوتکس یک روز بعد از تاریخ شروع نمایشگاه از طرف اتحادیه صنف فناوران و رایانه تهران به دلیل امنیتی کمی عجیب است! متن کامل اتحادیه صنف فناوران و رایانه تهران: بنابر اعلام اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران، قرار بود امروز 19 مردادماه، نخستین نمایشگاه فروش کامپیوتر با عنوان کامپیوتکس در مصلای تهران برگزاری شود که به گفته میرمهدی، رییس اتحادیه به دلایل امنیتی این نمایشگاه برگزار نشد. وی با بیان اینکه نمایشگاه کامپیوتکس در روزهای آتی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری این نمایشگاه برای اتحادیه بسیار مهم است و با توجه به هزینه هایی که در این خصوص شده، قطعا نمایشگاه در روزهای آتی برگزار خواهد شد.وی افزود: البته هنوز تاریخ برگزاری مجدد نمایشگاه مشخص نیست؛ اما سعی خواهیم کرد تا نیمه شهریورماه کامپیوتکس برپا شود. میرمهدی درباره دلیل به تعویق افتادن نمایشگاه کامپیوتکس گفت: فقط به ما اعلام شده است که به دلیل مسایل امنیتی فعلا نمایشگاه را برگزار نکنیم. اتحادیه نیز برخلاف میل باطنی به دلیل اینکه هزینه های هنگفتی از جیبش رفته است، قبول کرد که در این تاریخ نمایشگاه برگزار نشود. وی افزود: هدف اتحادیه از برپایی نمایشگاه فروش رونق بازار کامپیوتر تهران است و با توجه به استقبال خوبی که از ثبت نام غرفه ها شده است، به طور یقین در روزهای آتی نمایشگاهی خوب برگزار خواهیم کرد. رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران اضافه کرد: برخی از شرکت های حوزه فناوری اطلاعات از اینکه نمایشگاه شهریورماه برگزار شود، خوشنود هستند و از این قضیه استقبال کرده اند.

نظرات

نیماتاریخ : ۱۳۹۵/۰۵/۲۱

دقیقاً متن روزنامه فناوران رو برداشتن گذاشتن تو سایتشون، اونم با چه ادبیاتی (از جیبش رفته!). اینم نمی دونن که تو سایت خودشون نباید از کلماتی مثل وی افزود استفاده کنن.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top