• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ترفند قرار دادن خط جداکننده در کپشن اینستاگرام

ترفند قرار دادن خط جداکننده در کپشن اینستاگرام

نویسنده ترفند قرار دادن خط جداکننده در کپشن اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 3 از 5
ترفند قرار دادن خط جداکننده در کپشن اینستاگرام

احتمالا شما هم با مشکل حذف خطوط جدا کننده و فاصله در نوشتن کپشن ها و کامنت های خود در اینستاگرام مواجه شده اید ، در ادامه با ما باشید.

هنگام تایپ یا نوشتن متنی خطوط جداکننده به معنای پایان یک خط توسط شما نیست ، بلکه برای آغاز متنی دیگر استفاده می شود.یکی از روش های صحیح نگارش که موجب تاکید و مهم بودن نوشته می شود رعایت کردن فاصله بین خطوط می باشد.اما متاسفانه در کپشن و کامنتهای اینستاگرام قابلیت انداختن فاصله بین خطوط نوشته وجود ندارد و حتی اگر چندین بار هم شیفت را بین خطوط نگهدارید و فاصله بیندازید باز هم به صورت خودکار این فاصله از بین می رود و بطور خودکار دوباره متن های هر خط به یکدیگر نزدیک می شوند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

راه حلی ساده و راحت برای دور زدن این روش در اینستاگرام وجود دارد که در ادامه شما را با این ترفند جالب و کاربردی آشنا می کنیم.

 

 

ایجاد خط جداکننده در متن های اینستاگرام

به نکته ای که باید توجه کنید این است که شما اصلا متن خود را به صورت مستقیم در خود برنامه اینستاگرام تایپ کنید ، شما می توانید در برنامه های دیگر که دارای قابلیت نوشتن متن هستند نوشته خود را تایپ کنید و برای قرار دادن آن نوشته را کپی کرده و در اینستاگرام پیست کنید.

 به عنوان مثال می توانید ازفیسبوک استفاده کنید و نوشته خود را در قسمت Update status ، یا در برنامه تلگرام قسمت فرستادن پیام متن و نوشته خود را تایپ کنید. فاصله های دلخواهی که می خواهید را می توانید در هنگام تایپ ایجاد کنید و سپس با هایلایت کردن قسمتی از متن و انتخاب گزینه ی Select All ، بر روی Copy  تپ کنید. بعد از آن می توانید برنامه اینستاگرام را باز کرده و متن کپی شده را در فیلد متنی موردنظر Paste کنید.

 

                    

 

در برنامه های جانبی دیگر نیز (هم سیستم عامل اندروید و هم آی او اس) این روش را تست کرده ایم و بدون هیچ مشکلی اجرایی بودند و جواب گرفتیم ، برنامه هایی مانند:

Notes (آی او اس)

Mail (آی او اس)

 Google Keep (اندروید)

 Evernote (اندروید و آی او اس)

Gmail (اندروید و آی او اس)

Messages (اندروید و آی او اس)

 

هنگامی که نوشته خود را منتشر می کنید متوجه آن می شوید که متن شما عینا به همان شکلی است که در فیسبوک یا هر برنامه ی دیگری تایپ کرده بودید نشان داده می شود. همچنین می توانید از برنامه های بسیار دیگری بدین منظور استفاده نمایید اما قطعا و بی شک ساده ترین روش همان پیام رسان پیش فرض اندروید یا آی او اس می باشد.

 

 

برخی از قوانین مهم برای انجام دادن این کار

برای اینکه بتوانید همیشه و بدون مشکل از این روش استفاده نمایید بهتر است که بهترین برنامه را تست کرده و آنرا انتخاب نمایید.همچنین لازم است که از برخی دستورالعمل های پایه ی نوشتن کپشن در اینستاگرام هم مطلع باشید تا با مشکلی مواجه نشوید.

 این نکات به شرح زیر هستند :

حتی اگر چندین خطوط جدا کننده هم در نوشته ی خود در اینستاگرام تایپ کنید ، اینستاگرام بصورت خودکار آنها را به یک خط تبدیل خواهد کرد.

احتمالا برخی کاراکترها مانند -, $, % و ... باعث بشوند که تمامی خط های فاصله بین خطوط، حذف شوند.

هشتگ ها از خطوط جداکننده پشتیبانی می کنند و می توانید به راحتی هر هشتگ خود را بدون چسبیدن به هم، در یک خط جداگانه تایپ کنید.

شما همچنین می توانید از این خط ها در کامنت ها و بیوگرافی صفحه خود نیز استفاده نمایید.

در اینستاگرام محدودیت طول متن کپشن 2200 کاراکتر است و همانطور که مشخص است هر فاصله یک کاراکتر به حساب می آید.

در کامنت ها حداکثر از 240 کاراکتر  می توانید استفاده کنید و پشتیبانی می شود و البته می توانید با نوشتن علامت (…) متن خود را در کامنت های بعدی ادامه دهید.

 

در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب فوق  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.wink

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

نظرات

Alisina Hoveidaتاریخ : ۱۳۹۸/۰۹/۲۶

سلام
بسیار عالی راهنمایی کردید .
خیلی کمکم کردید ممنونم از شما

موفق باشید

سید محمد تاریخ : ۱۳۹۸/۱۰/۱۷

خیلی ممنونم از شما

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top