• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

نویسنده لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام - نام 15 خودرو مشهور در اینستاگرام

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

شاید درباره آدم های معروف در اینستاگرام بسیار شنیده باشید اما اتومبیل های معروف در اینستاگرام نیز بحث جالبی است در بین این خودروها نام برندهای معروف صنعت خودروسازی جهان مانند فورد، لامبورگینی و شوورلت به چشم می خوورد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

 

شهرت طلبی و تبدیل شدن به یک شخصیت مشهور و پر طرفدار در شبکه های اجتماعی از آرزوهای بسیاری از افراد است. اما نشریه «ورگو» دست به اقدام جالبی زده و به جای آدم های مشهور سراغ 30 خودرو مشهور در اینستاگرام رفته است. که ما برای راحتی شما نام 15 خودرو مشهور در اینستاگرام را برای شما آمده کردیم. برای تنظیم این لیست، مبنای کار را دو هشتگ نام سازنده و مدل خودرو قرار دادیم. بعضی خودروهای این لیست، مثل لامبورگینی اونتادور و شورولت کوروت برندهای نام آور فضای مجازی هستند و نباید از دیدن آن ها در این لیست متعجب شد اما شاید از شنیدن نام برخی دیگر شگفت زده شوید.

 

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

 

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

 

 

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

۱۵. مینی کوپر

اشتراک‌گذاری: ۲.۱ میلیون بار

مینی کوپر

تعجب نکنید؛ درست خواندید مینی کوپر در فهرست 15 خودروی محبوب اینستاگرام قرار دارد و از برندهای نام آشنایی مانند پورشه و مرسدس بنز و بی­ام و و بسیار دیگر برندهای قدرتمند دنیای خودرو جلو افتاده است. شاید علت اصلی این محبوبیت در طراحی این مدل نهفته باشد. اصالت این مدل برای 50 سال ویژگی برتر مدل مینی کوپر است. از طرف دیگر این خودرو دارای بالاترین میزان شخصی سازی در بین برندهای خودرویی است. این دلیل و دلایل دیگر هر چه باشد مینی کوپر یکی از هشتگ های محبوب اینستاگرام است.

 

۱۴. لامبورگینی هوراکان

اشتراک‌گذاری: ۲.۲ میلیون بار

لامبورگینی هوراکان

لامبورگینی هوراکان اگر در این لیست نبود جای تعجب بود. چون این برند محبوب با تصاویر و ویدئوهایش در فضای مجازی جولان می دهد.

 

۱۳. شورولت سیلورادو

 اشتراک‌گذاری: ۲.۲ میلیون بار

شورولت سیلورادو

شرط حضور در این لیست طلایی هیچ ارتباطی به قیمت خودروها ندارد. این را از حضور وانت نسبتا ارزان قیمت سیلورادو می توان به خوبی دریافت. تا همین حالا کاربران اینستاگرام 2.3 میلیون بار عکس های این وانت آمریکایی را در اینستاگرام بازنشر داده اند.

 

۱۲. سوبارو ایمپرزا

اشتراک‌گذاری: ۲.۶ میلیون بار

سوبارو ایمپرزا

هشتگ سوبارو ایمپرزا تا به حال 2.6 میلیون بار در اینستاگرام منتشر شده است.  این خودرو ژاپنی محبوبیت خود را شاید مدیون عکس های نسخه تیونینگ شده خود می داند خودرویی اصیل از کشور آفتاب تابان در این لیست خودنمایی می کند.

 

 

 

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

۱۱. بی‌ام‌و M5

اشتراک‌گذاری: ۲.۷ میلیون بار

بی‌ام‌و M5

بی‌ام‌و یک خودرو ام پاور با قدرت بسیار بالای 600 اسب بخار، قدرتمندترین بی‌ام‌و در این لیست است. عکس های این غول زیبا بیش از 2.7 میلیون بار در اینستاگرام بازنشر داده شده است.

 

۱۰. آئودی R8

اشتراک‌گذاری: ۲.۹ میلیون بار

آئودی  R8هر چند خودرویی جدید به شمار نمی رود ولی این باعث نشده که از محبوبیتش نزد کاربران اینستاگرام کاسته شود. این خودرو محبوب، با 2.9 میلیون بار بازنشر در اینستاگرام تنها محصول شرکت آئودی در این لیست است.

 

۹. لامبورگینی اونتادور

اشتراک‌گذاری: ۳ میلیون بار

لامبورگینی اونتادور

اونتادور مثل دیگر محصول لامبورگینی یعنی هوراکان از علاقه مندان زیادی در اینستاگرام برخوردار است. با بیش از 3 میلیون بازنشر در اینستاگرام در این لیست جا خوش کرده است. مجموع بازنشر محصولات لامبورگینی در اینستاگرام چیزی بالغ بر 5 میلیون بار است.

 

۸. بی‌ام‌و M4

اشتراک‌گذاری: ۳.۴ میلیون بار

ی‌ام‌و M4

عکس های بی‌ام‌ و M4بالغ بر 3.4 میلیون بار در ایستاگرام باز نشر داده شده است. موتور 3 لیتری 6 سیلندر بی‌ام‌ و M4 با قدرت 425 اسب بخار هر چند قدرت کمتری از برادر بزرگتر خود یعنی M5 دارد ولی این باعث نشده گوی سبقت را در محبوبیت در مقایسه با M5 از دست بدهد.

 

۷. شورولت کوروت

اشتراک‌گذاری: ۳.۹ میلیون بار

شورولت کوروت

خودروهای آمریکایی در اینستاگرام بسیار محبوب هستند. سه محصول از شرکت شوورلت در این لیست جا خوش کرده اند که مجموع بازنشرهای تصاویر آن ها، بیش از 8.6 میلیون بار بوده است.

 

۶. شورولت کامارو

اشتراک‌گذاری: ۴.۶ میلیون بار

شورولت کامارو

کامارو در این لیست حتی از کورت پر طرفدارتر است و پست های مربوط به آن 4.6 میلیون بار منتشر شده است. این نشان از دلبری این خودرو از کاربران است.

 

 

 

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

۵. جیپ رانگلر

اشتراک‌گذاری: ۵.۱ میلیون بار

جیپ رانگلر

در میان شاسی بلندهای جذاب، جیپ رانگلر در صدر ایستاده است. و پست های این خودرو بالغ بر 5.1 میلیون بار بازنشر داده شده است. این خودرو تنها شاسی بلند در این فهرست و حتی تنها محصول شرکت کرایسلر در لیست محبوب ترین خودروهای اینستاگرام است.

 

۴. بی‌ام‌و M3

میزان به اشتراک‌گذاری: ۵.۸ میلیون بار M3 است

بی‌ام‌و M3

در این لیست طلایی پرطرفدارترین محصول بی‌ام‌و خودرو مدل بی‌ام‌و M3 است و با محاسبه این خودرو و دیگر محصولات که در این لیست قرار داشتند؛ بازنشر محصولات بی‌ام‌و به عدد 11 میلیون می رسد.

 

۳. نیسان GT-R

اشتراک‌گذاری: ۷ میلیون بار

نیسان GT-R

نیسان GT-R با 2 میلیون بار بازنشر بیشتر گوی سبقت را از بی‌ام‌و M3 ربوده است و عکس های این خودرو بالغ بر 7 میلیون بار در اینستاگرام دست به دست شده است.

 

۲. هوندا سیویک

اشتراک‌گذاری: ۷.۴ میلیون بار

هوندا سیویک

هوندا سیویک نه یک خودروی قدرتمند است نه حتی یک سوپر اسپرت جذاب، ولی جایگاه رفیعی در این لیست برای خود دست و پا کرده است . این خودرو دومین خودرو پرفروش در ایالات متحده است و شرکت هوندا 325 هزار از این مدل را در بازار ایالات متحده به فروش رسانده است. هوندا سیویک مشابه عملکردش در بازار، در اینستاگرام نیز در رده دوم قرار گرفته است. پست های مرتبط با این خودرو، بالغ بر 7.4 میلیون بار در اینستاگرام بازنشر شده است.

 

 

لیست خودروهای محبوب در اینستاگرام

۱. فورد موستانگ

اشتراک‌گذاری: ۱۱.۹ میلیون بار

 

 

فورد موستانگ

حالا نوبت به صدرنشین بلامنازع این لیست می رسد. پست های مرتبط با تنها محصول شرکت فورد، بالغ بر 12 میلیون بار در شبکه اینستاگرام بازنشر شده است. این خودرو با اختلاف 4 میلیون بازنشر با فاصله از هوندا سیویک صدر لیست را از آن خود کرده است. فورد مستانگ به معنای واقعی یک عشق بی نظیر در بین کاربران اینستاگرام است.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top