• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بهترین رنگ برای طراحی سایت معرفی شد

بهترین رنگ برای طراحی سایت معرفی شد

نویسنده بهترین رنگ برای طراحی سایت معرفی شد
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
بهترین رنگ برای طراحی سایت معرفی شد

طبق بررسی های انجام شده رنگی که باید در طراحی سایت ها استفاده شود باید مورد علاقه هر دو جنس مرد و زن و قابل استفاده برای طراحی وب سایت ها با موضوعات مختلف باشد و نیز باعث ماندگاری کاربران در سایت ها شود که در سئو سایت نیز اثر خواهد داشت.

یکی از دغدغه های طراحان سایت انتخاب رنگ های مناسب برای سایت ها میباشد این تحقیق می تواند به طراحی سایت ها و افزایش میزان بازدید آنها و به طبع بهبود سئو سایت کمک بسیاری کند.

آبی رنگ مورد علاقه بسیاری از افراد مختلف است و رنگی است که در آسمان ها، اقیانوس ها و دریاها به شکلی زیبا دیده می شود و حتی رنگ آبی در طبیعت نیز بسیار زیاد است. استفاده از رنگ آبی به عنوان یک عنصر طراحی برای نشان دادن احساساتی مانند آرامش، امنیت، قدرت و ایمان و حتی برعکس برای غم، سرما نیز استفاده می شود.

به خاطر طیف های مختلف رنگ آبی، هر رنگ نسبت به دیگری معانی مختلفی را تداعی می کند که همین امر باعث میشود از این رنگ بتوان در طراحی سایت ها با زمینه های کاری مختلف استفاده کرد.
یکی از رایج ترین رنگ های انتخابی و مورد علاقه بسیاری از مردم، رنگ آبی است که توسط دو جنسیت زن و مرد و در تمام سنین مورد پسند واقع می شود و به طور سنتی این رنگ در بین مردان رایج تر و بسیار قوی تر است و شاید به خاطر اثر آرامش بخش آن توسط هر دو جنس نر و ماده پذیرفته می شود.
آبی بیانگر مفهوم های ظریفی از اعتماد به نفس و آرامش است و بدون اینکه بیش از حد جدی یا حزن انگیز و یا محرک باشد، جنبه روان کردن و تمدد اعصاب دارد و اگر توجه کرده باشید، لباس پلیس ها نیز به رنگ آبی تیره است.
همان طور که گفته شد، رنگ آبی بیشتر در بین مردان رواج دارد و می توان در وب سایت های پزشکی، نظافت، هواشناسی، شیلات و خودرو مورد استفاده قرار داد و این موضوع بیشتر جالب می شود که بر اساس تحقیقات بیش از نیمی از جمعیت جهان رنگ آبی مورد علاقه شان است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top