• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • 10 سایت برتر خرید آنلاین (فروشگاه اینترنتی) جهان در سال 2018

10 سایت برتر خرید آنلاین (فروشگاه اینترنتی) جهان در سال 2018

نویسنده 10 سایت برتر خرید آنلاین (فروشگاه اینترنتی) جهان در سال 2018
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 3 از 5
10 سایت برتر خرید آنلاین (فروشگاه اینترنتی) جهان در سال 2018

در حال حاضر مغازه ها از فروش آنلاین تصور یک تهدید را برای کسب و کار خود دارند ، نمی توان گفت این جنگ تا کجا پیش می رود ؛ فقط زمان می تواند بگوید!

امروزه تعداد زیادی از مردم به خرید آنلاین برای نیازهایشان وابسته هستند ، این موج در آمریکا آغاز شد و به آرامی در سراسر جهان گسترده گردید. این پدیده در کشورهای جهان سومی نیز مانند هند و چین گسترش یافته است.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

در حال حاضر مغازه ها از فروش آنلاین تصور یک تهدید را برای کسب و کار خود دارند ، نمی توان گفت این جنگ تا کجا پیش می رود ؛ فقط زمان می تواند بگوید!

با این حال تا آنجایی که به مصرف کننده مربوط می شود و نیاز دارد این روند نیزپیش می رود ، در این مطلب 10 سایت برتر خرید آنلاین در جهان  معرفی می شود تا برای انتخاب به شما کمک کند.

1. Amazon.com فروشگاه خرید آنلاین آمازون

Amazon.com یک وب سایت سفارشی برای هر کشور به صورت جداگانه است. این شرکت فعالیت جدی خود را در سال ۱۹۹۵ با عنوان فروشگاه آنلاین کتاب، آغاز کرد، سپس اقدام به فروش محصولات نو یا دست‌دوم از طریق اینترنت نمود. از آمازون هند تا آمازون استرالیا ، همه چیز برای مصرف کننده در دسترس است. در واقع ، آمازون رقابت برای همه پورتال های آنلاین خرید آنلاین در همه جا است ، از جمله در یک کشور غول پیکر مانند هند است.

2.  Ebay.comفروشگاه خرید آنلاین ای بی

بنیان‌گذار ایرانی‌تبار متولد فرانسه وبسایت ای‌بی، شرکت eBay را در سال ۱۹۹۵ میلادی کاملاً به صورت اتفاقی تأسیس کرد. بر اساس گزارش‌ها این وب سایت در ابتدا یک صفحه اینترنتی ساده بود و با حراج یک دستگاه فتوکپی به صورت آنلاین کار خود را آغاز نمود و خوشبختانه خریدار هم برای آن پیدا شد. جالب است بدانید کارمندان اصلی  فروشگاه Ebay از کمپانی‌های دیسنی و پپسی انتخاب شده !ای بی یک مفهوم شگفت انگیز است ، وب سایتی است که هر فرد میتواند  کالاهای خود را در آن به فروش برساند و در عین حال ، خریداران جدید نیز می توانند کالاهای جدید با نام تجاری جدید را نیز به فروش برسانند. بنابراین ، در برخی موارد ممکن است یکی از عجیب ترین کالاها که به صورت آنلاین فروخته می شوند در این وبسایت یافت شود! اگر شما موفق به یافتن محصولی در جای دیگری در جهان نشدید پس احتمال دارد که آن را در eBay پیدا کنید.

3. Walmart فروشگاه خرید آنلاین والمارت

تعجب نکنید ، بله! والمارت یک وب سایت خرید آنلاین دارد که تعداد زیادی از محصولاتش در اینترنت نیز موجود می باشد. Walmart. یک شرکت خرده فروشی چند ملیتی امریکایی است که یک زنجیره ای از فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های تخفیف و فروشگاه های مواد غذایی  میباشد.  در واقع ، تعداد محصولات موجود در شبکه والمارت نیز در والمارت آنلاین در دسترس است. از این رو ،  شما می توانید به وبسایتش بروید و به همان اندازه که درفروشگاه فزیکی این مجموعه خرید میکنید به راحتی در پورتال آنلاین والمارت خرید کنید. دیگر نیازی نیست که در صفهای طولانی در والمارت صبر کنید. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که صرفا در خانه بنشینید و همه موارد خود را با کلیک کردن و دوباره کلیک کردن خریداری کنید. به نظرتون اینقدر عالی نیست؟

نمونه هایی در ایران مثل فروشگاه زنجیره ای شهروند نیز دست به این کار زده است.

4. Alibaba.com  فروشگاه خرید آنلاین علی بابا

Alibaba همچنین یکی دیگراز پورتال های محبوب خرید آنلاین است و به شما اجازه می دهد تعداد زیادی از محصولات خود را از این پورتال خریداری کنید. این یک وبسایت بسیار محبوب در میان دیگر وبسایت ها می باشد و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار گرفته است. علی بابا یک وب سایت بسیار مشهور بین مردم جهان است. علاوه بر محصولات عمومی، محصولات متنوعی از زیست شناسی کشاورزی و مواد شیمیایی دارد و همه چیز باید در آستانۀ شما تحویل داده شود.

هنگامی که سفارش خود را انجام داده اید ، روش و روش های پرداخت کاملا مناسب هستند و به راحتی به مواردی که سفارش داده اید دسترسی خواهید داشت.

5. Target.com فروشگاه خرید آنلاین تارگت

این وبسایت قرار بود که یک پورتال خرید محلی در آمریکا باشد ، اما در حال حاضر در سراسر جهان عرضه می شود. وبسایت تارگت تعداد زیادی از محصولات را به فروش می رساند و در میان همه وبسایت ها نیز محبوب است. تعداد زیادی از مردم وفادار به این وبسایت هستند و از هر جای دیگر خرید نمی کنند. به همین دلیل هنوز در حال توسعه و محبوب است.

6. Bestbuy.com فروشگاه خرید آنلاین بست بای

همانطور که از نام آن پیداست ، این سایت بسیار مفید است. قیمت ها را از سراسر وب مقایسه می کند و سپس لیست های ارزان قیمت را برای شما لیست می کند. از این رو ، اگر شما به دنبال یک معامله خوب هستید ، بهتر است از این وبسایت استفاده کنید. در اینجا همه چیز را از لباس ها تا لوازم جانبی پیدا خواهید کرد. بنابراین ، اگر شما به دنبال یک معامله هستید ، به سایت بهترین خرید سر بزنید و هرچه را که می خواهید ، انتخاب کنید.

7. Flipkart.com فروشگاه خرید آنلاین فلیپ کارت

Flip Kart یک وب سایت هندی است که به آرامی در سراسر جهان گسترده شده است. در حال حاضر ، در میان وبسایت های معروف آسیایی بسیار محبوب است و تعداد زیادی از مردم از اینجا خرید می کنند. Flipcart در حال حاضر تنها غول پیکر در کنار آمازون در بازار تجارت الکترونیک محسوب می شود. به طرز شگفت آورانه ، کار خود را بسیار کوچک با عنوان یک فروشگاه کتاب آغاز کرد ، اما تا به حال جهشی بزرگ کرده و دامنه رشد وسیعی داشته است.

8. Shop.com فروشگاه خرید آنلاین شاپ

شما می توانید همه چیز را در فروشگاه shop.com از تمام دنیا در اختیار داشته باشید. اغلب به شما این امکان را می دهد محصولاتی را با قیمت 1 دلار خریداری کنید . البته به صورت مزایده! همه کاری که باید انجام دهید این است که یک دلار 1 دلار بدهید و اگر هیچ کس دیگری قیمت بالاتری پیشنهاد نکرد ، این محصول در برابر یک  دلارمتعلق به شماست. بنابراین، در shop.com شما شانس خرید محصولات را با نرخ بسیار ارزان را خواهید داشت.

9. Groupon.com فروشگاه خرید آنلاین شاپ گروپان

Groupon یک وب سایت پر از معاملات شگفت انگیز و تخفیف است که به موجب آن تعداد زیادی از مردم از این وب سایت بازدید می کنند. مفهوم این وبسایت این است که تخفیف هایی در مورد گروه هایی که به شما چیزی کمتر از نیمی از قیمت اصلی محصول را می بخشد ،. بنابراین ، اگر میخواهید چیزی بخرید و به دنبال تخفیف گروهی  هستید ، groupon.com قطعا بهترین گزینه است.

10. Ikea.com فروشگاه خرید آنلاین ایکیا

اگر شما به دنبال مبلمان هستید ، پس ایکیا پاسخ شماست. این وبسایت انواع همه مبلمان را در اینترنت موجود دارد و یکی از معروف ترین فروشگاه های فروش پورتال آنلاین است. تعداد زیادی از خریداران مبلمان این وب سایت را هر روز چک میکنند. از این رو ، Ikea یکی از بهترین وب سایت های خرید اینترنتی آنلاین در سراسر جهان است.

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

نظرات

saraتاریخ : ۱۴۰۰/۰۵/۱۷

سایت خیلی خوبی دارید
امیدوارم موفق باشید

جواب ادمین:
نظر لطفتون هستش، سلامت و پایدار باشید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top