• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ویژگی لو رفته آیفون۷، این گوشی ضدآب است

ویژگی لو رفته آیفون۷، این گوشی ضدآب است

نویسنده  ویژگی لو رفته  آیفون۷، این گوشی ضدآب است
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
 ویژگی لو رفته  آیفون۷، این گوشی ضدآب است

سایت خبری اختصاصی اپل به تازگی یادداشتی را از مینگ چی کو، تحلیلگر بسیار قابل اعتماد KGI، در مورد گوشی پیش روی اپل منتشر کرد. در میان تمام گزارش‌هایی که در مورد تغییرات احتمالی بر روی آیفون۷ داده می‌شود

اپل بی سر و صدا افزایش مقاومت دستگاه‌های خود را در برابر آب در سال‌های اخیر آزمایش کرده و آن را به اندازه چشمگیری افزایش داده است. تعدادی از کاربران با انتشار ویدئوهایی در یوتیوب نشان دادند که آیفون ۶اس می تواند تا مدت زمان کمی در درون آب بدون وارد شدن آسیب، بماند. اما این ویژگی هرگز چیزی نبود که اپل رسما آن را تایید کند.

با این حال مینگ چی کو می‌گوید که آیفون۷ تاییده IPX7 را دارد و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. اگر چنین باشد، اپل باید در مراسم رونمایی آیفون بعدی که احتمال می رود ۷ سپتامبر باشد به این مسئله بپردازد و اگر این مسئله را تایید کند اولین باری خواهد بود که این اتفاق میفتد. اگر آیفون۷ ضد آب باشد احتمالا می‌تواند تا عمق ۱ متر و به مدت نیم ساعت در آب مقاومت کند. بنابراین، اگر چه هنوز همراه مناسبی برای شنا کردن نیست، ولی می‌تواند در برابر افتادن درون چاله‌های آب و یا مثلا زیر دوش حمام از خود مقاومت نشان دهد که می تواند پیشرفت قابل قبولی باشد.

این تحلیلگر هم چنین پیش بینی‌ احتمالی دیگری را برای آیفون۷ منتشر کرده است و این پیش بینی‌ عبارت است از این که این دستگاه در پنج رنگ نقره ای، طلایی، رز طلایی، رنگ جدید مات سیاه و سفید و سیاه پیانویی عرضه می‌شود.

انتظار می‌رود که آیفون۷ بسیار شبیه به نسل پیشین خود، آیفون ۶S باشد، البته با کمی تغییر و بهبود در عملکرد دوربین. پیش از این نیز گفته بودیم که به دلیل احتمال ضد آب بودن آیفون۶ جک هدفون ۳٫۵ میلی متری حذف شده باشد و کاربران را مجبور به استفاده از هدفون‌های بی سیم کند.

اپل تقریبا هرگز برای این شایعات و گمانه‌ زنی‌ها در مورد محصول پیش روی خود احضار نظر نکرده است، اما تا کشف تمام این حرف‌ها زمان زیادی باقی مانده است. مسلما اپل با این گوشی بار دیگر قدرت خود را در ساخت گوشی‌های هوشمند مدرن و رده بالا به رخ رقیبان و جهانیان خواهد کشید. پیش بینی می‌شود اپل بتواند رکورد فروش آیفون۶ را بشکند.

منبع: کلیک

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top