• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ماموریت جدید Hitman آغاز شد

ماموریت جدید Hitman آغاز شد

نویسنده  ماموریت جدید Hitman آغاز شد
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
 ماموریت جدید Hitman آغاز شد

انسان‌های معمولی شانس این را ندارند که هر روز با انسان‌های مشهور برخورد کنند ولی در Hitman جدید که از چند روز پیش وارد میدان شده است شما شانس بزرگی دارید که ضمن از پا درآوردن هدف گریزان این بازی جوایز خاصی را که برای برنده ی بازی در نظر گرفته شده است بگیرید.

به گزارش وبسایت ایده آفرین از کلیک، از چند روز پیش ورژن جدید بازی هیتمن به بازار آمده است و شور و هیجان خاصی بین طرفداران این بازی حادثه ای به وجود آورده است. حالا بازی شروع شده است و هدف گریزان جدید Hitman نیز به همراه آن مشخص گردیده است و طبق معمول، ۷۲ ساعت وقت برای نابودی‌اش تعیین شده است و همچنین یک فرصت برای کشتن آن. آی‌او اینترکتیو که نسبت به این هدف گریزان کمی ناشناخته است و اطلاعات چندانی هم از آن منتشر نشده و به‌نظر می‌رسد که یک هکر باشد.
این بار درمورد هدف گریزان جزئیات زیادی به‌اشتراک گذاشته نشده است. در مصاحبه‌ی اخیر گیم‌اسپات با طراح ارشد آنلاین Hitman، توربن الرت، وی درمورد چالش‌برانگیزتربودن هدف گریزان‌های آینده صبحت کرد و گفت:
ما می‌خواهیم تا حداقل دسته‌ی اول هدف گریزان‌ها تجربه‌ی آسان‌تری داشته باشند، زیرا باید شفاف‌سازی کنیم که انجام این مراحل غیرممکن نیست و این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در ادامه سخنانش گفت:
آن‌‌ها سخت هستند، زیرا اگر کار اشتباهی انجام دهید و از راه اشتباه وارد عمل شوید، کارتان را تمام می‌کنند، اما کلا انجام این مراحل شدنی است. من فکر می‌کنم کا ما نیازمند آن هستیم تا این سختی را برای دسته‌ی بعدی نگه داریم، اما هرچه جلوتر می‌رویم، ما حساسیت و دشواری کار را افزایش خواهیم داد که نیاز به تکنیک بیشتری دارند.
چهارمین قسمت Hitman که Bangkok نام دارد، در ۱۶ اوت (۲۶ مرداد) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن۴ عرضه شد. در این قسمت، مامور ۴۷ باید به هتلی لوکس نفوذ پیدا کند و به نابودی دو نفر بپردازد؛ اول، جوردن کراس که خواننده‌ی اصلی یک گروه مستقل به‌نام The Class است و بازیگر زن جوانی را در نیویورک و سال گذشته کشته است. بعد از آن، کن مورگان که دلال شرکت‌های بزرگ بوده و به پوشاندن مرگ این بازیگر کمک کرده است. پلیس هم کارش را به‌اتمام رسانده و از دنبال‌کردن این موضوع دست کشیده که به همین دلیل، مامور ۴۷ وارد کار می‌شود.
قسمت‌های ۵ و ۶ عنوان Hitman، به‌ترتیب در آمریکا و ژاپن جریان خواهند داشت و هردوی‌شان تا قبل از پایان ۲۰۱۶ عرضه می‌شوند، گرچه تاریخ دقیقی مشخص نشده است. علاوه‌بر این‌ها، آی‌او اینترکتیو خبر خوب دیگری را نیز اعلام کرده است که احتمالا Hitman دارای سه فصل خواهد بود.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top