• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • فناوری VoWiFi در ایران توسط ایرانسل تست شد

فناوری VoWiFi در ایران توسط ایرانسل تست شد

نویسنده  فناوری VoWiFi در ایران توسط ایرانسل تست شد
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
 فناوری VoWiFi در ایران توسط ایرانسل تست شد

ایرانسل از فناوری تماس VoWiFi برای اولین بار در ایران رونمایی کرد.لازم به ذکر است که فناوری تماس VoWiFi که مخفف Voice over WiFi است از فناوری ها نوظهور ارتباطی در دنیاست که امکان برقراری تماس های صوتی با کیفیت مطلوب را فراهم می آورد.

VoWiFi چیست؟

VoWiFi مخفف voice over wifi است،این فن آوری امکان برقراری تماس های صوتی با کیفیت مطلوب را فراهم میکند

 

با استفاده از این فناوری، مشترکان ایرانسل می توانند در هر نقطه ای که به شبکه وای فای دسترسی داشته باشند، حتی در خارج از کشور، بدون در نظر گرفتن پوشش شبکه اپراتور در آن منطقه، با اتصال به وای فای تماس های صوتی با سرعت و کیفیت بالا برقرار کنند.
ایرانسل که بزرگترین اپراتور دیتای ایران است، پیشتر و برای نخستین بار فناوری تماس تلفنی بر بستر نسل چهارم تلفن همراه VoLTE و نسخه ششم پروتکل اینترنت IPv6 بر بستر موبایل را با موفقیت آزمایش کرده بود.
از سایر دستاوردهای ایرانسل باید به ثبت رکورد سرعت اینترنت همراه در ایران و منطقه با دستیابی به سرعت 1200 مگابیت بر ثانیه با استفاده از نسل 4.5 اینترنت اشاره کرد.

نظرات

آموزش برنامه نويسي اندرويدتاریخ : ۱۳۹۶/۰۷/۰۹

من سارا هستم و برنامه نويس اندرويدم. به تازگي با سايتتون آشنا شدم. واقعا سايتتون حرف نداره. اپليکيشن هم داريد ؟ اگر داريد من ميخوام نصب کنم روي گوشيم. اگر هم نداريد به خاطر خدمات خوبتون پيشنهاد ميکنم حتما يک اپليکيشن براي سايت فوق العادتون طراحي کنيد . ممنون از زحمات شما.
_________________________________________
سامانه ایده آفرین :
ممنون از لطف شما کاربر گارمی

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top