• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • فراخوان رسمی دفتر سامسونگ ایران برای تعویض گلکسی نوت ۷

فراخوان رسمی دفتر سامسونگ ایران برای تعویض گلکسی نوت ۷

نویسنده  فراخوان رسمی دفتر سامسونگ ایران برای تعویض گلکسی نوت ۷
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : 3 از 5
 فراخوان رسمی دفتر سامسونگ ایران برای تعویض گلکسی نوت ۷

چندی پیش در سراسر جهان گزارش‌هایی مبنی بر مشکل‌دار بودن گوشی‌های سامسونگ نوت ۷ اعلام شد.

در همین راستا شرکت سامسونگ اعلام کرد عرضه جهانی این محصول را به تعویق انداخته تا مطمئن شود دستگاه‌هایی که به دست مشتریان می‌رسند، عاری از هرگونه عیب و نقص هستند.

بااینکه این محصول هنوز به‌طور رسمی در ایران عرضه نشده است، اما سامسونگ ایران در بیانیه‌ای که روز ۱۵ شهریور ماه منتشر شد از مشتریان خواست در صورتی که این گوشی را در اختیار دارند، با کارشناسان پشتیبانی تماس حاصل کنند.
اگرچه عرضه گلکسی نوت۷ در ایران هنوز به صورت رسمی آغاز نشده است، اما از آنجا که امکان دارد تعدادی اندکی از این نوع گوشی زودتر از موعد در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته باشد، سامسونگ در ایران تصمیم گرفته است به صورت داوطلبانه امکان بهره‌مندی از اقدامات حمایتی خود را در اختیار مشتریان قرار دهد.
به همین منظور، سامسونگ ایران از صاحبان گلکسی نوت۷ تقاضا کرده است حداکثر تا پایان روز ۲۹ شهریورماه ۱۳۹۵ با مرکز مشتریان سامسونگ به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرند. صاحبان گلکسی نوت۷ می‌توانند گوشی‌های خود را تعویض یا مرجوع کنند.
در بیانیه سامسونگ آمده است به زودی اطلاعات مربوط به زمان فروش رسمی گلکسی نوت۷ از طریق وب‌سایت www.SAMSUNG.com و روابط عمومی این شرکت، اعلام می‌شود.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top