• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • یادگیری برنامه نویسی تخصصی وب با یک اپلیکیشن

یادگیری برنامه نویسی تخصصی وب با یک اپلیکیشن

نویسنده یادگیری برنامه نویسی تخصصی وب با یک اپلیکیشن
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
یادگیری برنامه نویسی تخصصی وب با یک اپلیکیشن

اگر به دانش برنامه نویسی وب و طراحی سایت علاقه مند هستید مطمئنا به دنبال راه هایی هستید تا در اوقات فراغت نیز به یادگیری نکات این زبان بپردازید. با نصب این اپلیکیشن مهارت های خود را در زبان های برنامه نویسی تخصصی وب افزایش دهید.

اپلیکیشن صفر تا صد برنامه‌نویسی اپلیکیشنی است که توصیه می‌کنیم برای شروع مقدماتی کار طراحی سایت و آشنایی با دانش برنامه‌نویسی، آن را دانلود و در گوشی خود نصب نمایید. این اپلیکیشن شامل سه بخش مختلف می‌شود و اطلاعات جامع و پایه‌ای بسیار عالی و طبقه‌بندی شده‌ای را در اختیار هر فرد مبتدی و علاقمند به دانش برنامه‌نویسی قرار می‌دهد.

بخش نخست این برنامه شامل بخشی با عنوان "پرسش و پاسخ" می‌شود. در این بخش سوالات متنوعی در رابطه با دانش برنامه‌نویسی مطرح شده و به این سوالات پاسخ جامعی داده شده است. به عنوان مثال در یک بخش از سوالات به برنامه‌نویسی تخصصی وب پرداخته می‌شود و به سوالات رایجی که بدون تردید برای ورود به دنیای برنامه‌نویسی در ذهن شما هم ایجاد می‌شوند، پاسخ داده شده است. در بخش دیگر به برنامه‌نویسی اندروید اشاره می‌شود و این زیرشاخه‌ها برای بخش "پرسش و پاسخ" ادامه پیدا می‌کنند.

بخش دوم اپلیکیشن صفر تا صد برنامه‌نویسی با عنوان "زبان‌های برنامه‌نویسی" مشخص شده است. در این بخش شما عزیزان با زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی تخصصی وب آشنا خواهید شد. زبان‌هایی که در این بخش توصیف می‌شوند بسیار جامع و مناسب هستند و اطلاعاتی فراتر از آنچه که برای شروع برنامه‌نویسی و طراحی سایت به آن نیازمند هستید را در اختیارتان قرار خواهند داد. برای هر زبان برنامه‌نویسی زیرشاخه‌های مختلفی تعریف شده است که شامل مواردی همچون معرفی زبان، کاربردهای آن، نمونه کد و معرفی ابزارهای مورد نیاز به منظور پیاده‌سازی و استفاده از آن زبان برنامه‌نویسی می‌شود.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top