• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • یادگیری آنلاین زبان برنامه نویسی وب

یادگیری آنلاین زبان برنامه نویسی وب

نویسنده یادگیری آنلاین زبان برنامه نویسی وب
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
یادگیری آنلاین زبان برنامه نویسی وب

در دنیای مدرن دیگر یادگیری زبان های تخصصی دشوار نیست. بهترین سایت های آموزش زبان های برنامه نویسی تخصصی وب مثل html, css, php معرفی شدند. در ادامه 5 مورد از بهترین این سایت ها را معرفی میکنیم.

این سایت ها را حرفه ای ترین برنامه نویسان طراحی کرده اند و نکات و تمرینهایی به شما میدهند که می توانید در کمترین زمان و به راحتی به یادگیری زبان های برنامه نویسی وب بپردازید.

1-Codecademy

به لطف رابط کاربری مفید و درس های ساخت یافته ای که دارد، مسلما معروف ترین وب سایت یادگیری تعاملی برنامه نویسی می باشد. در داخل هر درس یک پنل وجود دارد که ساختار ها و کد های ضروری را شرح می دهد.

2-Code Avengers

این سایت در حال حاضر فقط درس های HTML5، CSS3 و JavaScript را ارئه می دهد اما هرکدام از آن ها با دقت طراحی شده اند تا شما را در حین یادگیری سرگرم کنند تا شما به دور از خستگی مطالب را فرابگیرید. در پایان هر درس یک بازی ساده قرار داده شده است تا شما بتوانید با کاهش استرس خود مدت بیشتری را به یادگیری اختصاص دهید.

3-Code School

بعد از اینکه دروس Codecademy یا Code Avengers را به اتمام رساندید، و آمادگی این را داشتید تا توانایی های خود را توسعه دهید، Code School وب سایت بعدی برای یادگیری شماست. برخلاف بسیاری از وب سایت های آموزش تعاملی، Code School دروس یادگیری عمیق را به شما ارائه میدهد تا شما را با بهترین تمرین ها به یک فرد حرفه ای تبدیل کند.

4-Treehouse

درس های ارائه شده در Treehouse، بیشتر پروژه محور هستند تا زبان محور، بنابراین این وب سایت برای برنامه نویسان تازه کاری مناسب است که هدف آنها طراحی یک پروژه مانند ساخت یک سایت یا یک اپلیکیشن می باشد. به طور مثال، دروس طراحی وب سایت کاملا به مسائلی مانند چگونگی طراحی یک وب سایت Responsive ، یک وب سایت تعاملی و یا حتی طراحی یک قالب برای WordPress می پردازند.

5-LearnStreet

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که خیلی با طراحی های فانتزی و سرگرم کننده برای یادگیری برنامه نویسی ارتباط برقرار نمی کنید و ترجیح می دهید که با کدهای سرد و سخت دست و پنجه نرم کنید، ما به شما LearnStreet با پیشنهاد می کنیم. این سایت در حال حاضر JavaScript، Python و Ruby را در مرحله اول ارائه می دهد. با کلیک بر روی ‘Start Course’ جلسه درس به همراه یک تمرین شروع می شود.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top