• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • گلکسی نوت سامسونگ خودروی جیپ یک مرد آمریکایی را سوزاند!

گلکسی نوت سامسونگ خودروی جیپ یک مرد آمریکایی را سوزاند!

نویسنده گلکسی نوت سامسونگ خودروی جیپ یک مرد آمریکایی را سوزاند!
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
گلکسی نوت سامسونگ خودروی جیپ یک مرد آمریکایی را سوزاند!

ترس آمریکایی ها از نوت 7 سامسونگ با آتش گرفتن خوروی جیپی در شهر فلوریدا تشدید شد.

این اتفاق زمانی برای دورناچر فلوریدایی رخ داد که گوشی نوت 7 خود را به جا فندکی برای شارژ زده بود که ناگهان به دلیل انفجار نوت 7، ماشین خود را در آتش دید.





این حادثه اندکی بعد از اعلام رسمی اداره هوانوردی فدرال آمریکا مبنی بر عدم شارژ و روشن نکردن نوت 7 در طی پرواز اتفاق افتاد که نشان از بحران جدی در شرکت سامسونگ دارد.

سامسونگ با تأیید مشکل‌دار بودن باتری‌های نوت 7  رسماً اعلام کرد با آقای دورناچر برای بررسی حادثه و جبران خسارت وارد عمل شده است. این در حالی است که سازنده کره‌ای دستور جمع‌آوری این گوشی در بیش از 10 کشور را صادر کرده و برنامه تعویض گوشی را شروع کرده اما ناتان یکی از کاربران بدشانس نوت 7 است که باتجربه بدی روبرو شده است.

هم‌زمان اداره فدرال هوانوردی که در حال کار کردن روی بیانیه رسمی درباره استفاده از نوت 7 در هواپیماهای آمریکایی بود رسماً اعلام کرد هیچ‌کسی حق ندارد نوت 7 را در پروازهای آمریکایی روشن کرده و یا آن را شارژ کند.

در بیانیه رسمی آمده است که خدمه و مسافران تا پایان مسافرت و فرود هواپیما حق استفاده از نوت 7 را نخواهند داشت تا جان خود و مسافران دیگر را به خطر نیندازند.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top