• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • کاربرد پیام You’re All Caught Up اینستاگرام

کاربرد پیام You’re All Caught Up اینستاگرام

نویسنده کاربرد پیام  You’re All Caught Up اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
کاربرد پیام  You’re All Caught Up اینستاگرام

زمانی که شما به آخرین پست جدید رسیده باشید و پست های قبل از آن را مشاهده کرده باشید ، متنی با عنوان You’re All Caught Up ظاهر می شود.

پیام You’re All Caught Up در اینستاگرام

شاید شما هم دوست داشته باشید هربار که به اینستاگرام مراجعه می کنید تمام پست ها را ببینید و بعد از آن اپلیکیشن را ببنید. اگر از این دسته افراد هستید اینستاگرام با برای شما خبر خوبی دارد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

امروز زمانی که مشغول دیدن پست های اینستاگرام بودم ، پیغامی با با متن “You’re All Caught Up”  به نمایش در آمد. کمی که پس های پایین تر را نگاه کردیم متوجه شدم پست های بعد از این پیغام ، پست هایی هستند که قبلا دیده ایم و تکراری هستند. در واقع شما هنگامی که این پیغام را مشاهده کردید ، می توانید مطمئن باشید که هیچ عکس یا ویدئویی را طی 2 روز گذشته از دست نداده اید.

 این پیغام در همان صفحه ای که عکس ها را مشاهده می کنید در زیر آخرین عکس دیده نشده قرار می گیرد و شما می توانید با دیدن پیغام “You’re All Caught Up” با خیالی آسوده از اینستاگرام خارج شوید.

این قابلیت به شما در وقت گذرانی کمتر در اینستاگرام کمک خواهد کرد و یکی از اهداف راه اندازی این سیستم نیز ، طبق گفته مارک زاکربرگ ، همین موضوع است. شما با این پیام می توانید از مرور تصاویر تکراری و وقت گذرانی بیهوده خلاص شوید و تایمی مفید را در این شبکه اجتماعی بگذرانید.

این ویژگی هم اکنون در هر دو نسخه اندروید و iOS وجود دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. در صورتی که این پیام را دریافت نمی کنید ، می توانید با آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام خود از طریق گوگل پلی و یا اپ استور ، این ویژگی را به اینستاگرام خود اضافه کنید.

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top