• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چگونگی پیاده سازی سئو در یک وبسایت تجارت الکترونیکی

چگونگی پیاده سازی سئو در یک وبسایت تجارت الکترونیکی

نویسنده چگونگی پیاده سازی سئو در یک وبسایت تجارت الکترونیکی
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
چگونگی پیاده سازی سئو در یک وبسایت تجارت الکترونیکی

بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا جستجوگرها بخش مهمی از توسعه و ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیکی میباشد.

یک وب سایت الکترونیکی برای موتورهای جستجو به عنوان وسیله ای برای دسترس قرار دادن مطالب سایت شما برای مشتریان بالقوه است که به دنبال نوع خاصی از کسب و کار یا ارائه دهنده آنلاین هستند. جستجو از طریق استفاده از کلمات کلیدی یا عبارت کلیدی مرتبط با محصولات یا خدماتی که به فروش می رسد، انجام می شود. درصفحات وب کلمات مرتبط تر به کسب و کار شما نسبت به  کلمات معمولی استفاده میشود تا توسط مصرف کنندگان مورد جستجو قرار گیرد واستفاده شود، وب سایت ها در موتورهای جستجو بیشتر از هر جای دیگر برای شما ورودی جذب میکند و قابل مشاهده است.

اولین قدم

بهترین راه برای پیاده سازی استراتژی های SEO در وب سایت تجارت الکترونیکی شما، شروع به محتوا گذاری است. ایجاد محتوای اصلی، با کیفیت و محتوای مرتبط برای موفقیت وب سایت شما ضروری است. درباره هر آنچه که شما می فروشید، باید تعدادی از کلمات کلیدی و موضوعاتی باشد که بتوانید محتوای نوشته شده در مورد آن را ارائه دهید تا مشتریان را به سایت خود جذب کنید. اکثر سازندگان بزرگ تجارت الکترونیک، شامل برنامه هایی هستند که به شما کمک می کنند با یک SEO اساسی  بازاریابی کنید.
نکات مهم، مقالات، آموزش ها، راهنمایی ها، بررسی محصولات و حتی توصیف محصولات، نمونه های بزرگی از فرصت ها برای ایجاد متن هایی مناسب در وب سایت شما است.

 

 

ساختار و توسعه


بخش مهم دیگری از جستجوگرها در ساختار کلی و توسعه وب سایت شما قرار دارد. سایت تجارت الکترونیک نباید گیج کننده باشد و باید به راحتی حرکت کند. نکته این است که برای کمک به مشتریان بالقوه، مواردی را که به وسیله سایت شما به فروش میرسد باید برای مشتری به راحتی در دسترس بوده  و فرایند پرداخت راحت و روان باشد. قابلیت دسترسی باید به منظور اطمینان از اینکه مشتریان و موتورهای جستجوگر به راحتی بتوانند همه چیزهایی را که شما ارائه می دهید پیدا کنند به درستی طرحی شود. به نوعی صفحات مربوطه User Friendly  ( کاربر پسند ) باشد، که کاربر در صفحات شما سر نخ اصلی را گم نکند!
یک وب سایت تجارت الکترونیک که با استفاده از استانداردهای توسعه ایجاد شده است نیز در لایه  بالاتری نسبت به یک سایت معمولی طراحی شده است. تست های آنلاین وجود دارد که برای تأیید HTML، CSS و دیگر کد نشانه گذاری شما برای تأیید اینکه سایت شما به درستی توسعه یافته است، کمک خواهد کرد. حتی کوچکترین اشتباهات ممکن است در این زمینه پرهزینه باشد. تست هایی مثل ابزار مفید 
سایت GTMETRIX   به شما کمک بسزایی در این مورد میکند.

 

 

کلمات کلیدی مخفی


بعضی از بازاریابان به شما می گویند که شما باید کلمات کلیدی "پنهان" یا "جاسوسان" را در وب سایت خود برای تقویت ارتباط خود داشته باشید. با این حال، این تکنیک تنها به نتایج منفی منجر خواهد شد و سایت شما ممنوع می شود. کلمات کلیدی پنهان که در این مقاله ذکر شده، کلمات کلیدی هستند که به طور قانونی در نشانه گذاری هر صفحه حضور دارند، اما توسط بازدید کنندگان شما در صفحه دیده نمی شود. به نوعی با این کار سایت شما بعد از مدتی در سایت های ممنوعه توسط موتور های جستجو قرار میگیرد که بدترین اتفاق ممکن میتواند این فاجعه باشد!


کلمات کلیدی و متن توصیفی را به برچسب های مِتایتان اضافه کنید، آنها را در برچسب های ctr برای تصاویر یا لینک های خود قرار دهید و حتی از نام فایل هایی که در وب سایتتان استفاده می کنید ، استفاده کنید. برای مثال، تصویری که برای هر محصول استفاده می کنید باید نام محصول و نام تجاری را برای اضافه کردن ارتباط در موتورهای جستجو داشته باشد. با استفاده از تگ alt برای هر تصویر یک توصیف کتبی برای بازدیدکنندگانی که اختلال در دیدن علائم دیداری مثل عکس و ...که از ابزار خواننده سایت استفاده می کنند، ارائه دهید،  کلمات کلیدی مرتبط را برای موتورهای جستجو اضافه خواهد کرد.

 

 

سئوی حقیقی


بهترین SEO به طور مستقیم، سئوی صحیح و حقیقی است. هنگامی که شما از محتوای کافی استفاده می کنید و متن مورد نظر خود را به عناصر موجود در وب سایت خود اعمال می کنید، به طور طبیعی ارتباط و رتبه صفحات خود را بدون نیاز به توسل به تاکتیک های نابجا و یا تکنیک های زیرزمینی افزایش خواهید داد. موتورهای جستجو به شما برای صداقت شما با رتبه بندی بالاتر، دید بهتر و ترافیک هدفمند پاداش خواهند داد.
 

نظرات

maryamتاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۱۴

سلام و عرض ادب
من مقاله در مورد سئو خیلی خونده بودمک اما مطالب که در این مقاله به دردم خورد صادقانه میگم تو هیچ مقالهای نبوده

مناتاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۱۶

سلام وقتتون بخیر و شادی
میخواستم تشکر کنم بابت مطالب مفیدتون
من خیلی به یادگرفتن سئو علاقه دارم و مقاله شما خیلی صریح و آموزنده بود

مریمتاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۱۵

سلام خسته نباشید
من در مورد کلامت کلیدی مخفی اولین باری بود که تو سایت شما باهاش اشنا شدم

مریکتاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۱۵

سپاسگذارم بابت مطالب مفیدتون
صادقانه میگم خیلی عالی هستید

مناتاریخ : ۱۳۹۸/۰۵/۱۶

سلام وقتتون بخیر و شادی
میخواستم تشکر کنم بابت مطالب مفیدتون
من خیلی به سئو علاقه دارم و مقاله شما خیلی صریح و جامع بود.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top