• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چگونه یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنیم؟

چگونه یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی کنیم؟

نویسنده چگونه یک کسب و کار اینترنتی  را راه اندازی کنیم؟
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
چگونه یک کسب و کار اینترنتی  را راه اندازی کنیم؟

آیا ایده ای که در ذهنتان است را میتوانید عملی کنید؟ آیا میشود در حوزه ی مد نظر خودتان فعالیت اینترنتی داشته باشید؟ آیا ایده ای برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید؟ برای گرفتن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

چگونه یک کسب و کار اینترنتی  را راه اندازی کنیم؟

اهمیت کسب و کار اینترنتی: کسب وکار اینترنتی یک علم است که راه اندازی آن سخت نیس اما باید بلد باشیم که چه کاری انجام دهیم تا در آن موفق شویم.کسب وکار اینترنتی یعنی کسب و کار با در آمد فوق العاده بالا با راحت ترین و سریعترین روش.  در این دنیای کسب و کار یک سری افراد با فروش اطلاعات سولات کنکور فروش فایل های صوتی تصویری و .... در روز میلیاردها درآمد دارند. وب سایت های تخفیف کالا ، وب سایت های آموزشی از این دسته سایت های پر درآمد هستنید.

چه چیزی باعث این موضوع می شود؟

آن ها می دانند که باید کارهای دیگرشان را رها کنند و فقط به فروش اینترنتی روی بیاورند. شما نیز می توانید این کار را انجام دهید، اما چگونه؟ یعنی میشه؟

بله ، فقط باید بدانید جامعه به چه چیزی نیاز دارد. آموزش های کسب و کار اینترنتی راببینید تا بفهمید چگونه می شود اینکار را انجام داد و بازده خوبی ازآن گرفت. کالا هایی را ارائه دهید که زمانی که به فروش می رسد مخاطب از آن لذت ببرد، اعتماد سازی کنید ، برای کالای خود پشتیبانی بگذارید.

تنها با یک لب تاپ می توانید در ماه 5 میلیارد در آمد داشته باشید. دی جی کالا یکی از 100 سایت پردرآمد جهان است. که هزاران رقیب دارد که می خواهند مثل او شوند.

سیستم تخفیف گروهی نیز روش خوبی برای کسب درآمد است . مرحله ی بعد از سیستم تخفیف گروهی سیستم pay back  است. در pay back  میتوانید با شرکت هایی مثل دی جی کالا قرار داد ببندید و قیمت های به روز محصولات آنان را در سایت بگذارید . به این صورت بین این شرکت ها رقابت بوجود می آید که هر کس بفهمد آن محصول با چه قیمتی در کدام سایت قرار گرفته است.  مثلا  می گوییم اگر این گوشی را از ما بخرید 10 درصد پولشو بر میگردانیم . به این صورت است که سایت های payback  درآمد های میلیاردی دارند. فقط کافیست کمی خلاقیت داشته باشیم و ایده بدهیم  سپس شروع به کار کنیم. فقط حواستان باشد که در چه حیطه ای وارد می شوید . مانند سایت دیجی کالا که بازده خوبی دارد باید بدانید که چه چیزی بفروشید که بقیه در آن موفقیته زیادی کسب نکرده اند. دنبال ایده هایی باشید که در حال حاضر رد ایران نیست ، سعی کنید  از سایت های خارجی ایده بگیرید .

حوزه فعالیت خود را باید از روز اول درست انتخاب کنید. برای موفقیت در این زمینه یا باید یک  نیاز بسازیم یا یک نیاز پیدا کنیم که راه اول بسیار دشواره و سرمایه ی زیادی می خواهد.

برای موفقیت به دنبال نیاز مردم باشید.( این راز موفقیت در کسب و کار اینترنتی است.)

نظرات

گروه ssdتاریخ : ۱۳۹۶/۰۷/۲۳

ممنون از مطالب خوبتون

با تشکر

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top