• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • چت تصویری اینستاگرام

چت تصویری اینستاگرام

نویسنده چت تصویری اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 3 از 5
چت تصویری اینستاگرام

در چند روز گذشته ویژگی‌های زیادی به اپلیکیشن محبوب اینستاگرام اضافه شد که چت تصویری (ویدئویی) یکی دیگر از آن قابلیت ها است.

راه اندازی چت تصویری یا ویدئویی در اینستاگرام

با استفاده از این قابلیت شما می ‌توانید با یک یا چند نفر به ‌صورت تصویری ارتباط برقرار کنید و کمک می ‌کند که با دوستان خود که به آنها نزدیک نیستید گفت و گو کنید.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

این ویژگی این امکان را به شما می ‌دهد که با تمام دوستان خود در اینستاگرامتان صحبت کنید و تفاوتی نمی ‌کند که از کدام نسخه سیستم‌عامل (اندروید یاiOS) استفاده کنید.

برای استفاده از چت تصویری اینستاگرام ، لازم نیست که شما حتما شماره تلفن یا ایمیل مخاطبتان را داشته باشید ، شما تنها با رفتن به دایرکت دوستتان می توانید مکالمه ویدئویی را شروع کنید.

ایتدا به جعبه دایرکت خود بروید و یکی از چت ‌ها با دوستانتان را باز کنید ، سپس دکمه به شکل دوربین را در گوشه بالایی صفحه ‌نمایش بزنید و از چت تصویری خود لذت ببرید.

زمانی که در چت ویدئویی هستید ، می ‌توانید به فضای دایرکت خود برگشته ، پیام دیگری بدهید ، عکسی بفرستید ، حتی پست‌ های جدید را چک کنید ، استوری جدید پست نمایید و همچنان به ‌راحتی در فضای خصوصی خود چت ویدیویی شما ادامه دارد.

این قابلیت تا چهار نفررا به صورت همزمان برای چت تصویری پشتیبانی می کند که تصویر هر شخص قسمتی از صفحه‌ نمایش قرار می ‌گیرد و شما به ‌راحتی آنها را می‌ بینید.

اگر چتی تصویری در یکی از گروه‌ های اینستاگرام در حال انجام باشد ، دکمه دوربین آبی ‌رنگ شده و با زدن بر روی آن می ‌توانید به چت بپیوندید.

اگر می ‌خواهید چتی را پایان دهید که با یکی از دوستانتان انجام داده ‌اید ، به ‌راحتی با زدن دکمه قرمز در پایین نمایشگر این کار را انجام دهید.

چنانچه به هر دلیلی دوست ندارید یا نمی خواهید از کسی درخواست چت ویدیویی داشته باشید ، می توانید آنها را از تماس تصویری باک کنید.

علاوه بر این می توانید افرادی که نمی ‌خواهید پیامی از آنها دریافت کنید را بر روی حالت خاموش بگذارید.

برای تنظیمات بیشتر این قسمت از پروفایل خود به تنظیمات رفته و در آنجا تنظیمات بیشتر در قسمت جدید video chat control از Push Notifications وجود دارد.

این بروزرسانی جدید اپلیکیشن اینستاگرام توانسته ، محیط برنامه را از حالت یکنواختی که صرفا فقط برای به اشتراک ‌گذاری تصویرها بود را در بیاورد و قدمی حرفه ای برداشته است.

اما باید توجه داشت که برنامه های دیگری هم هستند که برای اینکار طراحی شده اند ، قطعا گروه اینستاگرام در مورد جذابیت و تفاوت آن برنامه ‌ریزی کرده‌ا است.

این ویژگی باید به هدف اصلی خود یعینی دسترسی همزمان به تمام قسمت‌های اپ برسد که. همچنین باید رقبای دیگر خود برای برقرار تماس ویدئویی را نیز در نظر داشته باشد.

همان ‌گونه که واتس اپ ، پیام ‌رسان فیس ‌بوک و اسنپ چت هم ‌اکنون ویژگی تماس ویدئویی گروهی را دارند ، داشتن این ویژگی برای اینستاگرام بسیار ضروری است.

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

نظرات

فرشادتاریخ : ۱۳۹۷/۰۴/۱۲

سلام خسته نباشید اینستاگرام من اپدیت هستش ولی نمیتونم چت تصویری داشته باشم اصلا اون ایکون دوربین برای من نیست

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top