• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • پلاگین های تکمیلی ووکامرس وردپرس

پلاگین های تکمیلی ووکامرس وردپرس

نویسنده پلاگین های تکمیلی ووکامرس وردپرس
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
پلاگین های تکمیلی ووکامرس وردپرس

ووکامرس پلاگین طراحی فروشگاه اینترنتی می باشد که بدلیل کارآمدی و جامع بودن آن بسیار محبوب واقع شده است. برای کامل تر شدن این افزونه لازم است پلاگین های جانبی آن را در وردپرس خود نصب کنید تا به قدرت واقعی آن پی ببرید. در ادامه به معرفی ضروری ترین افزونه های تکمیلی برای فروشگاه ساز ووکامرس می پردازیم.

وردپرس در طراحی فروشگاه اینترنتی بسیار قدرتمند عمل کرده است که شما با این نوع طراحی سایت در جذب مشتری و خرید بیشتر از فروشگاه بسیار موفق تر عمل خواهیدکرد. شما می توانید با افزودن ویژگی هایی به طراحی سایت خودتان فروش خود را افزایش دهید.

هم چنین پیشنهاد می کنم برای دیدن حرفه ای ترین طراحی فروشگاه اینترنتی به این لینک مراجعه کنید.

برای استفاده از افزونه های زیر لازم است ابتدا افزونه فروشگاه ساز ووکامرس را نصب کنید که در مقاله پلاگین های طراحی فروشگاه اینترنتی با آن بطورکامل آشنا شدید.

 

1. پلاگین درگاه های بانکی ووکامرس

درگاه های مختلفی برای اضافه کردن به ووکامرس وجود دارد مثل: درگاه پرداخت بانک ملت، رفاه، سامان و پارسیان. درگاه پرداخت واسطه راشا پرداخت و واسطه فراگیت، درگاه پرداخت زرین پال و...

 

2. پلاگین صدور پیش فاکتور ووکامرس

یکی از مهمترین موارد در فروشگاه ها چه مجازی چه حقیقی؛ صدور پیش فاکتور و فاکتور برای مشتریان می باشد. با افزونه WooCommerce Print Invoice & Delivery Note می توانید این قابلیت کاربردی و اساسی را به طراحی فروشگاه اینترنتی خود به راحتی اضافه کنید.

 

3. پلاگین استعلام ایمیل ووکامرس

با استفاده از افزونه WooCommerce Email Inquiry & Cart Option می توانید به هرکدام از کاربران سایت فروشگاهی تان دسترسی های خاصی بدهید. مثلا مشتریانی که عضو شده اند، مشتریانی که هنوز عضو نشده اند، کاربرانی که به سایت لاگین کرده اند و حتی مدیر فروشگاه و بطبع می توانید تنظیماتی را برای نحوه عملکرد هرکدام در سیستم فروشگاهی ووکامرس تعریف کنید.

می توانید از کاربر ایمیل دریافت کنید تا بعدا در مورد محصول خریداری شده به آن پشتیبانی ارائه دهید حتی اطلاعات کاربر را از طریق ایمیل دریافت کنید.

 

4. پلاگین مقایسه محصولات ووکامرس

با نصب افزونه WooCommerce Compare Products به مشتریان خود قابلیت مقایسه بین محصولات را می دهید. تقریبا برای طراحی فروشگاه اینترنتی این یک امر ضروری می باشد.

 

5. پلاگین نوار مدیریت ووکامرس

پلاگین WooCommerce Admin Bar Addition مخصوص محیط مدیریتی وردپرس می باشد. با نصب این افزونه میانبری از امکانات فروشگاه ووکامرس در نوار ابزار بالای آن قرار می گیرد که باعث سرعت در دسترسی شما به امکانات افزونه خواهد شد.

 

6. پلاگین ارسال پیامک ووکامرس

پلاگین Persian WooCommerce SMS در هنگام ثبت سفارش بوسیله مشتری یا هر عمل دیگری که در فروشگاه اینترنتی انجام شود پیامکی به مدیر وب سایت ارسال می کند. برای استفاده از این افزونه باید یک سرویس پیامک بخرید.

 

7. پلاگین ساخت اپلیکیشن موبایل ووکامرس

اگر طراحی فروشگاه اینترنتی شما یک اپلیکیشن نیز داشته باشد مسلما در فروش تاثیر بسیاری دارد زیرا طیف بیشتری از کاربران را به سمت خود جذب خواهید کرد. افزونه WiziApp به راحتی فروشگاه ووکامرسی شما را به نسخه اپلیکیشن موبایل برپایه اندروید و ios تبدیل می کند و می توانید نسخه های آن را در گوگل پلی و اپ استور منتشر کنید.

 

8. پلاگین تخفیف و خرید گروهی ووکامرس

با نصب افزونه Social Deals Engine قادرید در طراحی سایت خود بخش تخفیف گروهی و پیشنهاد ویژه اضافه کنید. در این سیستم می توانید میزان تخفیف، تایمر معکوس برای زمان تخفیف و محدودیت زمانی برای محصولات را تعیین کنید.

 

9. پلاگین همکاری در فروش ووکامرس

پلاگین Refer a Friend لینکی از سایت شما را به مشتریان تان یا افرادی که قصد درآمدزایی از طریق اینترنت را دارند؛ می دهد تا درصورت خرید از آن لینک، به شخص تخفیفی داده شود یا درصدی از فروش به او تعلق بگیرد.

این افزونه قابلیت انتشار در فیسبوک و توییتر را دارد و به نوعی می توانید از آن برای بازاریابی آنلاین و افزایش فروش محصولات فروشگاه استفاده کنید.

 

برای اطلاع از نحوه یافتن لینک پلاگین های عنوان شده در بالا همینطور چگونگی نصب آنها به این لینک مراجعه کنید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top