• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • پلاگین مدیریت همزمان چند سایت وردپرس

پلاگین مدیریت همزمان چند سایت وردپرس

نویسنده پلاگین مدیریت همزمان چند سایت وردپرس
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
پلاگین مدیریت همزمان چند سایت وردپرس

اگر مدیر چند سایت وردپرسی هستید و هر روز باید آنها را بروزرسانی کنید بهتر است با استفاده از این پلاگین به آسانی و بصورت همزمان در یک پیشخوان وردپرس، چند سایت خود را مدیریت کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

مزایای پلاگین مدیریتی وردپرس

با نصب این پلاگین دیگر شما نیاز به ورود به تک تک پیشخوانهای وردپرس را نخواهید داشت و فقط با یک بار ورود به تمامی پیشخوانهای تحت مدیریت خود دسترسی خواهید داشت. در واقع این پلاگین برای شما یک وردپرس مرکزی میسازد که از آنجا قادر به رسیدگی کامل به همه ی سایت های خود خواهید بود. حتی اگر آنها بر روی هاست ها و سرورهای مختلف باشند. بطبع طراحی سایت با این شرایط بسیار راحت تر خواهید بود.
 

نحوه استفاده از پلاگین MainWP

برای مدیریت چند سایت وردپرس در یک پیشخوان شما نیاز به نصب و فعالسازی دو پلاگین دارید. پلاگین MainWP Dashboard و پلاگین MainWP Childبرای روشهای نصب پلاگین به اینجا مراجعه کنید.

ابتدا افزونه مادر یعنی MainWP Dashboard را روی وردپرس اصلی (مرکزی) خود نصب کنید. سپس افزونه فرزند یعنی MainWP Childرا روی وردپرس­های فرعی نصب کرده سپس فعال کنید. پس از فعالسازی یک کد بنام کد آیدی به شما میدهد.
در مرحله بعد لازم است دوباره به وردپرس اصلی خود رفته؛ از قسمت تنظیمات افزونه روی گزینه Add New کلیک کرده سپس اطلاعات سایت فرعی را وارد کنید. در این قسمت از شما نام سایت، URL سایت، نام کاریری مدیر و نام گروه را میخواهد.
پس از تایید در مرحله بعد باید کد آیدی ایی که افزونه فرزند به شما داده بود را وارد کنید.
حال شما یک پیشخوان با چندین وردپرس دارید. از این پس میتوانید تنها با مراجعه به پیشخوان اصلی به تمامی پیشخوان های وردپرسی خود دسترسی داشته باشید و به راحتی به مدیریت آنها بپردازید.


مزیت های پلاگین MainWP

از مزیت های آن میشود به موارد زیر اشاره کرد:

- صرفه جویی در وقت

- کاهش مصرف ترافیک اینترنت

- مدیریت و افزودن تمامی پست ها و برگه ها از طریق پیشخوان مرکزی

- آپدیت هسته اصلی تمامی وردپرس های تحت مدیریت فقط با یک کلیک

- آپدیت تمامی پلاگین ها و قالبهای نصب شده از طریق وردپرس مرکزی

- قابلیت بک آپ گیری از تمامی وردپرس ها و پلاگین های نصب شده روی آنها

- عدم تشخیص موتورهای جستجو برای استفاده از این افزونه

- امینت بالا

- متن باز بودن و قابلیت نوشتن پلاگین مخصوص این افزونه

 

پلاگین های تکمیلی MainWP

پلاگین MainWP  چند افزونه فرعی دیگر نیز دارد که در صورت نیاز میتوانید از آنها استفاده کنید. یکی از آنها افزونه MainWp Key Maker است که باید بهمراه افزونه Bulk Setting Manager نصب شود.
 

نحوه استفاده از پلاگین MainWp Key Maker

با نصب این افزونه قادر خواهید بود تنظیمات را نیز بصورت گروهی به وردپرس های فرزند اضافه کنید. بدین گونه که برای هریک از تنظیمات مثلا: نحوه نمایش تاریخ، نحوه نمایش عناوین صفحات، تنظیمات مربوط به سئو سایت و... یک کلید با نامی مشخص میسازید که کدی مخصوص دارد سپس با کپی کردن و چسباندن کد به هریک از فرزندها همان تنظیمات برای آنها نیز اعمال میشود.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top