• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • وب سایت مورد نظرتان را تصویر زمینه ی خود کنید

وب سایت مورد نظرتان را تصویر زمینه ی خود کنید

نویسنده وب سایت مورد نظرتان را تصویر زمینه ی خود کنید
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
وب سایت مورد نظرتان را تصویر زمینه ی خود کنید

شاید شما نیز از آن دسته افراد هستید که دوست دارید تصویر زمینه های متفاوتی برای دستگاه خود بگذارید. شما با استفاده از این روش می توانید سایت مورد علاقه ی خود را به عنوان پس زمینه ی خود قرار دهید و از آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.

برای اینکه تصویر پس‌زمینه خود را به وب‌سایت خاصی تغییر دهید، در ابتدا باید نرم‌افزارwallpaperwebpage را نصب کنید . البته این راه‌ حل بی‌نقصی نیست و هنوز برای کارکرد عالی جای کار دارد، اما کاری که ما از آن می‌خواهیم را به بهترین شکل انجام می‌دهد.

همین که این برنامه را دانلود و نصب کردید، آیکون آن در نوار پایینی ویندوز نمایش داده می‌شود، اکنون روی این آیکون کلیک راست کنید و گزینه Configure را انتخاب کنید. دامین کامل وب‌سایت مورد نظر خود را در فیلد آن وارد کنید تا آن وب‌سایت روی دسکتاپ شما به نمایش درآید.

علاوه بر تنظیمات ثبت وب‌سایت به عنوان پس‌زمینه دسکتاپ، اکنون با استفاده از گزینه Autostart می‌توانید اجرای پیش‌فرض در زمان آغاز به کار دوباره سیستم را فعال کنید.

ممکن است پس از این کار چنین مشکلاتی پیش آید:

- وب‌سایت مورد نظر به عنوان پس‌زمینه انتخاب نمی‌شود، اما روی تصویر قبلی قرار می‌گیرد و آن را می‌پوشاند. این مورد به معنای مخفی شدن آیکون‌ها و منو‌های پیش‌فرض دسکتاپ است.

- برخی وب‌سایت ارور‌های اسکریپتی دارند که مانع از انتخاب آن وب‌سایت به عنوان تصویر پس زمینه می‌شود. 

به عنوان یک پیشنهاد می‌توانید گوگل را به عنوان تصویر پس‌زمینه خود انتخاب کنید تا برای جستجو راحت‌تر و بدون باز کردن مرورگر از آن استفاده کنید.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top