• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • وبسایت استیم بخش store خود را با طراحی جدیدی راه اندازی کرد.

وبسایت استیم بخش store خود را با طراحی جدیدی راه اندازی کرد.

نویسنده وبسایت استیم بخش store  خود را با طراحی جدیدی راه اندازی کرد.
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
وبسایت استیم بخش store  خود را با طراحی جدیدی راه اندازی کرد.

کمپانی Valve، جدیدترین طراحی از بخش Store در وبسایت استیم را راه اندازی نمود که در آن عملکرد و ظاهری جدید اعمال شده است. به گفته ولو، این تغییرات بسیار کاربردی هستند و به کاربران در راستای انتخاب بازی های موردعلاقشان بیشتر کمک می کنند.

اغلب بازی هایی که در ویندوز منتشر میشوند(به جز بازی های انحصاری ویندوز 10) در بخش Store این وبسایت یافت می شوند.وب سایت استیم مرجعی برای بازی های رایانه ای است که برخی  از کاربران به آن مراجعه می کنند. کمپانی ولو که راه انداز شبکه استیم است، به تازگی تغییراتی را در طراحی این بخش اِعمال کرده است و اکنون بخش Store با طراحی جدید راه اندازی شده است.

اگر زیاد به این وبسایت سر زده باشید، به محض ورود متوجه این تغییرات خواهید شد. آخرین تغییرات در آپدیت 2.0 سال 2014 انجام گرفته بود، اما اکنون شما راحت تر و سریع تر از گذشته، به اطلاعاتی که برای شما مهم هستند، دست پیدا می کنید.

مطابق جزئیاتی که در مورد این بروزرسانی منتشر شده، موارد زیر به کاربرد Store افزوده شده اند:

    لینک های Quick-access بیشتری در اختیار شما قرار می گیرد.
    شما می توانید به گزینه های خاصی از بازی موردنظرتان از روی عکس بازی دسترسی پیدا کنید (مانند افزودن به لیست موردعلاقه)
    می توانید بازی هایی را که اخیرا دوستانتان دانلود کرده اند مشاهده کنید
    می توانید مواردی را که به آنها علاقه ای ندارید، فیلتر کنید؛ مانند فیلم ها، بازی های Early-access یا نرم افزارهای غیرمرتبط

توسط این بروزرسانی جدید، با توجه به زمان بازی های شما، پیشنهادات دوستانتان و بازی هایی که تا کنون دانلود کرده اید، بازی های جدیدی به شما پیشنهاد می شود. وَلو این تغییرات را با توجه به مشکلاتی که در سال های اخیر برای کاربران استیم بوجود آمده اِعمال کرده است. همچنین، اخیرا این کمپانی از ناشرین و بازیسازان درخواست کرده تا اسکرین شات هایی را که می خواهند برای بازی هایشان در استیم قرار دهند، از گیم پلی واقعی بازی تهیه کنند.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top