• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • هوشمند شدن دوربین های نظارتی

هوشمند شدن دوربین های نظارتی

نویسنده هوشمند شدن دوربین های نظارتی
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
هوشمند شدن دوربین های نظارتی

امروزه مردم برای امنیت بیشتر خانه و محل کار به دنیای تکنولوژی روی آورده اند. برای این منظور با استفاده از دوربین های نظارتی هوشمند تر با خیالت راحت به سفر بروید.برای کسب اطلاعات بیشتر از این دوربین های جدید با ما همراه شوید.

با استفاده از دورین های هوشمند که توسط فعالان عرصه فناوری ساخته شده است می توانید از این پس با خیال کاملا آسوده به مسافرت بروید.

به گزارش ایده آفرین ، یکی از مشکلات این دوربین‌های نظارتی، این است که هنگام شب دامنه چندانی را نمی‌توانند پوشش دهند و سرقت‌های احتمالی نیز با استفاده از نقاط کور و بسیار تاریک انجام می‌شود.همین موضوع سبب شده تا فعالان عرصه فناوری قدم به میدان گذاشته و با طراحی یک لامپ ویژه، مشکل را حل کنند. Lifx Plus لامپی ویژه است که قابلیت تغییر رنگ نورهای متصاعد شده را دارد و هرچند برخی، آن را بیشتر برای تفریح می‌دانند ولی طراحان این وسیله هوشمند، معتقدند نور مادون قرمز این لامپ، می‌تواند یک بازوی کمکی مناسب برای دوربین‌های نظارتی خانه و محل کار باشد. طراحان این لامپ می‌گویند با وجود خاموش شدن چراغ‌های خانه و حاکم شدن تاریکی، دوربین‌های هوشمند می‌توانند از این نور بهترین بهره را بگیرند و در طول شب بر همه نقاط اطراف خانه کنترل داشته باشند.

البته دوربین‌های نظارتی شب همچون Arlo، Nest Canary و iSmartAlarm در تاریکی نور مادون قرمز می‌تابانند ولی این نور نمی‌تواند فضاهایی را که در دسترس دوربین نیست روشن کند. اما با Lifx Plus این دوربین‌ها نیز ارتقا یافته و هم فضای داخلی و هم فضای خارج خانه کاملاً امن می‌شود.این لامپ‌ها دارای وای فای داخلی هستند و به همین دلیل می‌توانند با وسایل هوشمند خانه ازجمله دوربین نظارتی سینک (sync) شوند و ارتباط برقرار کنند. این لامپ را همچنین می‌توان با کمک اپلیکیشن Lifx app که با گوشی‌های اندرویدی، ios و ویندوزی سازگار است کنترل کرد.

البته برای کنترل این لامپ، می‌توان از اسپیکر هوشمند «اکو» آمازون نیز بهره گرفت و از هشدارهای صوتی استفاده کرد.هر یک از این لامپ‌ها که قرار است از نوامبر(آبان) با بهای ۸۰ دلار راهی بازار شود، دارای درخشش هزار و ۱۰۰ لومن ( Lumen) است که می‌توان آن را مشابه یک لامپ رشته‌ای ۷۵وات دانست.

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top