• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا

ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا

نویسنده ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
ممنوعیت استفاده از گلکسی نوت۷ در خطوط هوایی امریکا

اداره فدرال هوانوردی آمریکا اعلام کرد در حال کار روی این مسئله است تا استفاده از فبلت نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی این کشور محدود شود.

به گزارش خبرآنلاین، اداره FAA در کنار PHMSA (اداره ایمنی علیه مواد خطرناک و قابل اشتعال) درحال تدوین بخشنامه‌ای رسمی برای ممانعت از ورود گوشی نوت 7 با باتری معیوب به داخل هواپیما هستند تا مانع از انفجار احتمالی و حوادث احتمالی بعدازآن شوند.

در تدوین این بخشنامه آمده است با اعلام مرجوع شدن رسمی نوت 7 به دلیل باتری معیوب از چرخه مصرف، خدمه و مسافران حق استفاده از این گوشی با باتری معیوب را داخل هواپیما و فرودگاه‌های خطوط امریکا ندارند و در بخش کنترل و چک مسافران این موضوع باید محور بررسی از مسافران قرار گیرد.

البته هنوز تصمیم نهایی و رسمی دراین‌باره اعلام‌نشده است و شاید دلیل تأخیر در اعلام،  برنامه سامسونگ برای جمع‌آوری گوشی‌های معیوب باشد که آغازشده است و مسولان شاید منتظرند تا ببینند گوشی‌های تعویضی و جدید نیز دچار مشکل می‌شوند یا نه؟

گفتنی است کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا هنوز دراین‌باره اظهارنظر رسمی نکرده و اگر این سازمان نیز تصمیم مشابه بگیرد، ممکن است فروش نوت ۷ به‌کلی در امریکا ممنوع شود.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top