• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • مبارزات و درگیری‌های خیابانی جزو چیزهای مهم 7 Resident Evil

مبارزات و درگیری‌های خیابانی جزو چیزهای مهم 7 Resident Evil

نویسنده مبارزات و درگیری‌های خیابانی جزو چیزهای مهم 7 Resident Evil
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
مبارزات و درگیری‌های خیابانی جزو چیزهای مهم 7 Resident Evil

امسال حرف و حدیث‌‌های زیادی پیرامون Resident Evil 7 بود از عوض شدن نویسنده‌ی این بازی که برخلاف نسخه ‌های پیشین عهده دار سناریونویسی این سری یک نویسنده ی غربی است نه ژاپنی تا اینکه قرار است چه اِلمان‌های جدیدی به آن اضافه شود.

به گزارش وبسایت ایده آفرین از کلیک، طبیعتا خیلی از طرفداران که به تجربه‌ی دو دموی Resident Evil 7 در E3 و گیمزکام پرداخته‌اند، احساس این را داشته‌اند که در این عنوان فقط شاهد عنصر ترس خواهیم بود و حرفی از مبارزات و صحنه‌های اکشن نیست. البته حق هم دارید و طبق مصاحبه‌ی جدیدی با تهیه‌کننده‌ی این عنوان، گفته شده که در دموها و نمایشات بازی فقط سعی در به‌تصویرکشیدن ترس بوده است.
اما این بار تهیه‌کننده‌ی Resident Evil 7، مسچیکا کاواتا، در گفت و گو با وب‌سایت مترو گیم‌سنترال پرده از سوپرایز جالبی برداشته و گفته است:
مبارزات و درگیری‌ها جزو چیزهای مهم Resident Evil هستند که ما کمی از بازی را با جنبه‌‌های مختلفی نشان داده‌ایم. دموی Beginning Hour، اتمسفر و جو خاص خود را داشت و دوست داشتید تا در آن گشت و گذار کنید، که یکی دیگر عناصر کلاسیک Resident Evil است و اکنون، شما ترسِ فرار از یک دشمن را چشیده‌اید و همچنین کمی شاهد عنصر حل معما بوده‌اید.

او در ادامه گفت:درحال حاضر ما فقط یک بخش را به‌ نمایش گذاشته‌ایم. با محتویاتی که تاکنون نمایش داده‌ایم، برخی‌ها برداشت کرده‌اند که مبارزات از بازی حذف شده‌اند، اما قطعا مبارزات در آن‌ها وجود داشته‌اند. شخصیت اصلی Resident Evil 7، از آن دست قهرمانان اسلحه‌به‌دستی نیست که در نسخه‌های قبلی مشاهده کرده‌ایم. او یک آدم بسیار معمولی است، شخصی که در وضعیت سختی قرار گرفته و باید از این مخمصه جان سالم به‌در ببرد.

ما قرار است تا چیزهای بیشتری درمورد مبارزات و اکشن بازی به‌نمایش بگذاریم، ولی درحال حاضر، قصد نداریم تا چیزی راجع به این موضوع ارائه کنیم، اما مطمئن باشید که خواسته‌های مردم از Resident Evil را می‌دانیم: اکتشاف و بررسی، حل معماها، مدیریت منابع و مهمات محدود و مبارزه در وضعیتی سخت و هولناک، و شما می‌دانید که ما می‌خواهیم تا به این اهداف دست یابیم.
با توجه به این صحبت‌ها و دموهای بازی، بسیار جالب خواهد بود که شاهد صحنه‌های اکشن و آن مبارزات قبلی Resident Evil در Resident Evil 7 باشیم و آن هم در سبک و سیاق جدید و دید اول‌شخص که در سری بازی های ترسناک حرف اول را می زند.
باید منتظر نظرات گرم گیمرها و منتقدین باشیم تا ببینیم آیا Resident Evil 7شاهد وعده‌‌هایی که بازی سازان به دوست‌داران می‌دهند خواهیم بود یا خیر؟

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top