• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ماکروسافت نرم افزارمحبوب paint را سه بعدی کرد

ماکروسافت نرم افزارمحبوب paint را سه بعدی کرد

نویسنده ماکروسافت نرم افزارمحبوب paint  را سه بعدی کرد
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
ماکروسافت نرم افزارمحبوب paint  را سه بعدی کرد

ماکروسافت نرم افزار نوستالژیک pint یا همان نقاشی را به دنیای سه بعدی آورد. ماکروسافت در دقایقی پیش از نرم افزار paint 3D رونمایی کرد. ماکروسافت با تاکید بر نفش پر رنگ فناوری سه بعدی این نرم افزار را معرفی کرد.

اوایل ماه جاری با بعضی مشخصات نرم افزار paint آشنا شدیم  و نسخه اولیه این برنامه برای دانلود در اختیار تمامی کاربران قرار گرفت. Paint 3D یک اپلیکیشن Universal Windows است که از قلم هوشمند و تاچ و اجسام سه بعدی پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند از اجسام مورد نظر خود عکس بگیرند و بخشی از تصویر را به اجسام سه بعدی تبدیل کنند. علاوه بر این کاربران میتوانند نقاشی هایی را که به صورت دستی کشیده اند با استفاده از ابزاری به نام Doodle Sketch به آثار سه بعدی تبدیل کنند.

کاربران اکنون می‌توانند فایل های خود را در یک گروه آنلاین جدید به اشتراک بگذارند که تمرکز اصلی آن Minecraft است. کاربران می‌توانند تصاویر را به صورت مستقیم از بازی استخراج کرده و آنها را پرینت بگیرند.

به این ترتیب هنرمندان هم می‌توانند آثار هنری خود را با استفاده از پرینترهای سه بعدی چاپ کنند. مایکروسافت روی این موضوع هم تاکید داشته است که آثار سه بعدی برای استفاده در کسب و کارها و در نرم افزار Powerpint نیز قابل استفاده خواهند بود. نرم افزار سه بعدی نقاشی جدید مایکروسافت با هلولنز، تجربه واقعیت افزوده هلوگرافیک ویندوز نیز کار می کند.

نسخه جدید Paint نمی‌تواند جایگزین Photoshop یا Illustrator شود اما به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر را Crop کنند، به آنها متن اضافه کنند و روی آنها با قلم‌ مو و خودکار نقاشی بکشند. کاربران هم چنین می‌توانند همزمان چندین فایل را باز کنند. این نسخه جدید هم چنان مانند نسخه قدیمی یک ابزار ویرایشی ساده است که قابلیت‌های سه بعدی به آن اضافه شده است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top