• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان در اینستاگرام

قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان در اینستاگرام

نویسنده قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان در اینستاگرام

قابلیت قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان در اینستاگرام - قابلیت ها برگرفته از کلاب هاوس - ایده آفرین

 

خلاصه محتوا

شبکه اجتماعی اینستاگرام در تازترین بروزرسانی خود به میزبان بخش لایو اینستاگرام این قابلیت را می دهد میکروفون یا دوربین را قطع کند. احتمالا این قابلیت ها برگرفته از کلاب هاوس باشد. اینستاگرام برای عقب نمادن از شبکه های اتماعی صدا پایه مثل کلاب هاوس دست به اتخاذ تدابیر و ایجاد قابلیت های متنوعی زده تا کاربران خود را به نفع این شبکه ها از دست ندهد.

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

قابلیت جدید اینستاگرام قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان

قابلیت جدید اینستاگرام قطع کردن میکروفون و دوربین در لایو میزبان

شبکه اجتماعی اینستاگرام در تازترین بروزرسانی خود به میزبان بخش لایو اینستاگرام این قابلیت را می دهد میکروفون یا دوربین را قطع کند. احتمالا این قابلیت ها برگرفته از کلاب هاوس باشد.

اینستاگرام بعد از رونمایی از قابلیت لایو رومز در مارس 2021 (اسفند ۱۳۹۹ و فروردین ۱۴۰۰)،  در حال حاضر از اضافه شدن دو قابلیت جدید به بخش پخش زنده خود اطلاع رسانی کرده است: کاربران از این تاریخ به بعد در وقت شرکت در بخش لایو اینستاگرام (Instagram Live)  قادرند میکروفون را خاموش و حتی ویدئو را غیر فعال کنند.

بر طبق آن چه 9 to5Mac به رشته تحریر درآورده، بروزرسانی جدید لایو اینستاگرام تازترین گام این شبکه اجتماعی برای رقابت بهتر با کلاب هاوس است. تک کرانچ می گوید که اینستاگرام مدعی شده « دو قابلیت تازه انعطاف‌پذیری بیشتری به میزبان‌های ویدئوهای پخش زنده می‌دهد » برای اینکه کاربران هر لحظه که اراده کردند صدا یا ویدئو را غیر فعال کنند.

هم اکنون میزبان لایو اینستاگرام قادر نیست میکروفون یا دوربین افراد دیگری که لایو مشارکت دارند را غیر فعال نماید. با این حال اینستاگرام درصدد است قابلیت های بیشتری به میزبان لایو اعطا کند.. نخستین مرتبه قابلیت تازه اینستاگرام در جریان یک یک لایو اینستاگرامی، به وسیله مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت فیسبوک و آدام موسری، رئیس اینستاگرام رونمایی شد

این ابتدایی ترین قابلیت تازه اینستاگرام که در هفته های اخیر برای جلب نظر محتوا نگاران رونمایی شده نیست. این شرکت در ماه گذشته اعلام کرده بود که قابلیت لایو چهار نفره را در قابلیت رومز ایجاد خواهد کرد. قابلیت رومز برای جلب نظر افرادی ایجاد شد که در پی این بودند که برنامه های گفتگوی زنده و تریبون های دو طرفه پرسش و پاسخ را پشتیبانی کنند. رومز در ضمن به تماشاگران ویدئوها این امکان را داد که به وسیله خرید برچسب از میزبان خود حمایت نمایند.

 

لایو اینستاگرام

در ضمن اینستاگرام با قابلیت Remix در قسمت ریلز که در ماه گذشته میلادی رونمایی شد درصدد است به شکل موثرتری با تیک تاک به رقابت برخیزد. در چند هفته قبل اینستاگرام دست به یک طرح آزمایشی زد که بر اساس آن به جای حذف لایک ها به شکل پیش فرض، گزینه های مدیریتی کاربردی تر در اختیار کاربران قرار دهد.

 

این تحولات نشان دهنده این است که اینستاگرام رقابت جدی تری را با توییتر و کلاب هاوس آغاز کرده است

فیسبوک در ماه جاری میلادی سه خدمت جدید صدا پایه را رونمایی کرده است. یکی از این خدمات Soundbites  است که به شکلی متمرکز بر روی ویدئو های کوتاه طراحی شده است. و با اشتراک اسپاتیفای از پادکست ها و موسیقی های این پلتفرم بهره می برد. قابلیت دیگر رونمایی شده توسط فیسبوک Live Audio است.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top