• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • قابلیت جدید استوری اینستاگرام

قابلیت جدید استوری اینستاگرام

نویسنده قابلیت جدید استوری اینستاگرام
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
قابلیت جدید استوری اینستاگرام

درحالیکه فقط 5 ماه است که اینستاگرام از قابلیت استوری خود رونمایی کرده؛ طبق آمار منتشر شده بیش از 150 میلیون نفر، کاربر این ویژگی هستند. به همین دلیل این شبکه اجتماعی قصد افزایش قابلیت های این قسمت را دارد.

در خبری با عنوان آخرین قابلیت حیرت انگیز اینستاگرام که چندی پیش در خبرنامه ایده آفرین منتشر شد ویژگی های استوری اینستا را بطور کامل بیان کردیم. پس از مدتی اینستا ویژگی های دیگری نیز نظیر قابلیت افزودن استیکر را به ویدیوهای بخش استوریز خود اضافه کرد.

این بار نیز خبرها حاکی از آن است که این شبکه اجتماعی محبوب سعی در اضافه کردن امکاناتی برای تجارت و کسب وکار را به ویژگی های استوریز بیافزاید.

بخش Instagram Business Tools امکان جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با جزئیات بیشتری استوری‌ها را دنبال کند و با نگاهی تجاری از میزان بازدید و علاقه کاربران دیگر به استوری‌ها، آن‌ها را آنالیز کند. علاوه بر این ویژگی بخش دیگری نیز با عنوان Story ads قرار است به اینستاگرام بیاید و تنها در اختیار شرکای تجاری اینستا از جمله نایک، نت فلیکس، جنرال موتورز و… قرار می‌گیرد.

این کمپانی‌ها قرار است در این بخش، تبلیغاتی از تصویر (5 ثانیه) گرفته تا ویدئو (15 ثانیه) را همانند تیزرهای تبلیغاتی یوتیوب در بخش استوری به نمایش گذاشته و درصورتی‌که کاربر مایل به تماشای آن‌ها نبود می‌تواند آن‌ها را رد کند. درواقع اینستاگرام با محبوبیت بخش استوری خیلی زود به سراغ تبلیغات و کسب درآمد از این ویژگی نوظهور رفته است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top