• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • فیسبوک و افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام

فیسبوک و افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام

نویسنده فیسبوک و افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
فیسبوک و افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام

احتمال بسیار بالایی وجود دارد که با اضافه شدن قابلیت های جدید امکان درآمدزایی برای اینفلوئنسرها از طریق فروش محصولات ایجاد شود. اینستاگرام برای جلب مخ

احتمال بسیار بالایی وجود دارد که با اضافه شدن قابلیت های جدید امکان درآمدزایی برای اینفلوئنسرها از طریق فروش محصولات ایجاد شود. اینستاگرام برای جلب مخاطبان بیشتر به این شبکه اجتماعی و استفاده از شرایط کرونایی به دنبال افرودن قابلیت های جدید به اینستاگرام است تا این شبکه را به رقیب جدی برای شبکه های دیگر اجتماعی بدل کند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

فیسبوک و افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام

فیسبوک و افزایش درآمد اینفلوئنسرها در اینستاگرام

احتمال بسیار بالایی وجود دارد که با اضافه شدن قابلیت های جدید امکان درآمدزایی برای اینفلوئنسرها از طریق فروش محصولات ایجاد شود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل شرکت فیسبوک، و دارنده پیام رسان اینستاگرام در گفتگو با رسانه ها بیان کرد: فیسبوک در حال کار روی ابزار جدیدی برای کمک به افزایش درآمد کاربران اینستاگرام است. به گزارش پایگاه خبری cnet این ابزار دربرگیرنده فروشگاهی اینترنتی در ارتباط با محتوانی نوآورانه و تبلیغاتی خواهد بود که توسط اینفلوئنسرها تولید شده و اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

به نقل از زاکربرگ، اینستاگرام به زودی از یک فروشگاه آنلاین رونمایی خواهد کرد که برندهای متنوع قادرند که تولیدات خود را در آن به فروش بگذارند در ضمن اینفلوئنسرها قادرند محتوای تبلیغاتی خود را به تولیدات فروشندگان لینک کنند تا در صورت فروش این محصولات بخشی از درآمد نیز نصیب اینفلوئنسرها شود.

هم اکنون بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ از بستر اینستاگرام برای معرفی، تبلیغات و حتی فروش تولیدات خود و ارائه خدمات بهره می برند. یکی از شیوه های بسیار کاربردی در بحث تبلیغات تولیدات یا خدمات بهره بردن از اینفلوئنسرها برای تولید محتوای جدید و خلاقانه است. فیسبوک تمام سعی خود را به کار می بندد تا فضایی را به وجود آورد که کسب و کارهای فعال در این شبکه از شیوه های راحت تری برای درآمدزایی بهره مند شوند. و سایر کسب و کارها نیز جهت حضور در اینستاگرام سرمایه گذاری کنند و ترغیب شوند.

اینستاگرام درصدد است که تولیدکنندگان محتوا را جذب کند و در پی آن است که شیوه ای برای درآمد زایی آن ها ایجاد کند. این شیوه در اصل نوعی دنبال کردن است که کاربران برای پیدا کردن متوای مورد نظر خود باید هزینه بپردازند. چنین روشی به طور طبیعی باعث جذب هرچه بیشتر خالقان مستقل محتوا به این شبکه اجتماعی می شود.

 

اینستاگرام

انتظار می رود شیوه های رونمایی شده توسط فیسبوک برای اینستاگرام با استقبال وسیع کاربران روبرو شود؛ به این دلیل که شرایط ناشی از اپیدمی کرونا اثرات بسیار منفی بر روی بازارهای مختلف اقتصادی داشته است. هم اکنون آمار نشان دهنده این است که بیشتر بازارهای اقتصادی با کاهش فروش روبرو شدند؛ زیرا بیشتر کاربران و فعالان این بازارها در شرایط قرنطینه به سر می برند. و به تبلیغات چندان دسترسی ندارند. از این رو است که ارائه شیوه های بدیع و تازه برای تبلیغ یک تولید یا خدمت به کاربران می تواند به بالا رفتن فروش و درآمد زایی بهتر کسب و کارهای بزرگ و کوچک کمک فراوانی کند.

با همه این ها باید منتظر ماند و دید فیسبوک چه ترتیباتی برای اینستاگرام در نظر دارد و از ترتیبات معرفی شده کدام یک عملیاتی خواهد شد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top