• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • سیستم عامل اندروید اکانت رسمی خود را در اینستاگرام افتتاح کرد

سیستم عامل اندروید اکانت رسمی خود را در اینستاگرام افتتاح کرد

نویسنده سیستم عامل اندروید اکانت رسمی خود را در اینستاگرام افتتاح کرد
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
سیستم عامل اندروید اکانت رسمی خود را در اینستاگرام افتتاح کرد

امروزه یکی از ترفند های بازاریابی ساختن شبکه هایی است که کاربران زیاد به آنجا سر میزنند.و کاربران این شبکه ها حتی برند های خاص و محبوب هستند.برای کسب اطلاع کامل با ایده آفرین همراه باشید.

امروزه همه برند ها  در شبکه ی اینستاگرام یک پیج رسمی دارد.حال گوگل کاربرانش را با این کار مجذوب تر کرده است.با ایده آفرین همراه باشید.

مطمئنا جایی که شما تمایل بیشتری به دیدن نام برندها دارید، فیس‌بوک، توییتر و اینستاگرام است. گوگل نیز برای آنکه از بقیه جا نماند، صفحه رسمی سیستم عامل اندروید را روی این شبکه مجازی ایجاد کرد و ۴ عکس و ۲ ویدئو را به عنوان ورود به دنیای اینستاگرام در این صفحه ارسال نمود.

شما محصولات مختلف را در ۶ آیتمی که روی این صفحه مجازی قرار گرفته است، می‌توانید مشاهده کنید. از تصاویر محصولاتی مانند گوگل پیکسل، نکسوس ۶P و پیکسل سی گرفته تا عکس‌های سیستم عامل‌ها مانند Donut ،Jelly Beans ،Lillipop ،Marshmallow و Noughat.

معلوم نیست که گوگل از ایجاد این پیج چه هدفی را دنبال می‌کند. اما می‌توانید با Follow کردن آن، تصاویری که به این صفحه اضافه می‌شود را دنبال کنید.

نظرات

لاین استورتاریخ : ۱۳۹۶/۱۰/۲۳

بعد از این همه سال خیلی خوب شد که سیستم عامل آندروید در اینستاگرام حساب داره ، باید منتظر بقیه سیستم عامل ها هم باشیم ...



شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top