• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • رنکینگ های دیجیتال مارکتینگ 2017

رنکینگ های دیجیتال مارکتینگ 2017

نویسنده رنکینگ های دیجیتال مارکتینگ 2017
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 3 از 5
رنکینگ های دیجیتال مارکتینگ 2017

در حال حاضر ما با شرکت هایی سروکار داریم که پیوسته خود را با تجربه هایی که مشتریان از برند آنها کسب می کنند تغییرمی دهند. بر اساس این تفسیر از ترندهای دیجیتال در این مقالات نشان می دهیم که در کجای عصر تجربه قرار داریم و قسمتی از چالش های کاربردی و کلیدی که باعث دگرگونی کسب و کارها می شوند را نیز مرور خواهیم کرد.برآیندهای بررسی ها نشان می دهد که کسب و کارها به قدری درگیر تجربه کردن شده اند که اصول های پایه و اصلی را فراموش کرده اند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که مایلید با طراحی های اصولی یک تجربه ی محتوا محور را برای مشتریان خود به وجود آورید حتما بر روی اطلاعات مستثمر باشید. سعی داریم در سه مقاله را ه های ایجاد منحصر به فرد بودن در این عرصه و تحول های دیجیتالی را به شما نشان دهیم.شما را با بهترین و بروزترین ترندهای دنیای دیجیتال آشنا کنیم و ببینیم معتبرترین شرکت های دنیا برای محافظت از مقام و جایگاه رقابتی خود کدام راه ها را برگزیده اند.

برترین ترندهای دیجیتال:

این تحقیق بر اساس گزارشی از شرکت  Econsultancy  از ترندهای دیجیتال در سال 2017 می باشد که با همکاری شرکت ادوبی منتشر شده است،براساس طرحی بین المللی درمیان شرکت های متخصص دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیکی در اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آمریکا، آسیا و اقیانوسیه صورت گرفته است. به طور کلی  14163 نفر در این تحقیقات شرکت کرده اند که شامل 64% متخصصان بازاریابی داخلی شرکت ها و 36%  تامین کنندگان (ازجمله آژانس های بازاریابی، مشاوران و یا کسانی که در حوزه تکنولوژی و یا سایر سرویس های مرتبط کار می کرده اند) می شود.این تحقیق رکورد دار بیشترین کسب و کار مشارکت کننده در یک نظرسنجی است.

بالاتر بودن تجربه مشتریان از قدرت اطلاعاتی ، نخستین راه برجسته شدن در رقابت سال 2017:

تجربه مشتری یا customer’s experience  ، مضمون حمایت کننده ی آن و بازاریابی اطلاعات-محور به عنوان اولویت های نخست بازاریابان و آژانس های بازاریابی برای سال جدید انتخاب شده اند.

یک ابزار راهبردی که حفظ امنیتش در سال جدید بسیار مهم است ، طراحی است:

طراحی دومین ویژگی در راه پر فراز و نشیب تغییر دنیای دیجیتال است. بیشتر از 88% شرکت کنندگان این نظر سنجی بر این عقیده اند شرکت هایی که بر پایه ی طراحی راه را در پیش گرفته اند ، در عمل از شرکت های دیگر بهتر هستند.

موضوع خلاقیت در طراحی نیز یکی دیگر از ابزارهایی است که نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است.به طور کلی 39% از بازاریابان داخلی عنوان کرده اند که به دست آوردن یک تجربه مشتری با طراحی و خلاقیت خوب که ارتباط آن با مشتری راحت باشد و برخورد کربران را کاهش دهد کار بسیار دشواری است.

خصوصی سازی ، قدرتی جلوبرنده موفقیت در بازاریابی:

خصوصی سازی و هدفمندی از جمله اولویت هایی است که موفقیت شما را در لیست انتخابی بازاریابان دیجیتال تا حدودی به خود اختصاص می دهد.به عنوان مثال بازاریابان در آسیا و اقیانوسیه تمایل بیشتری دارند که کاربران موبایلی را اولویت قرار دهند و شخصی سازی آن را بر این اساس انجام دهند. طبق بررسی ها اولویت بندی کاربران موبایلی در آسیا و اقیانوسیه 14% ، در آمریکای شمالی 12% و در اروپا 9% پاسخگو بوده اند که این آمار متناسب با امکانات اینترنت همراه و نرم افزارهایی مثل wechat و ... بوده است.

دگرگونی دیجیتال و شرکت های درگیر با آن:

از نگاه شرکت هایی که برای تغییر  در تلاش هستند ، تغییر کاری سهل و آسان است.بیش از نیمی از شرکت کنندگان در این نظر سنجی اظهار کرده اند که دیجیتال در فعالیت های سازمانشان راه پیدا کرده اند ، این در حالی است که حدود 21% از آنها دیجیتال را از سازمانهایشان جدا دانسته اند.

کاهش آمار 3 درصدی افرادی که سازمانهایشان را دیجیتال محور دانسته اند نشان دهنده آن است که این شرکت ها درک صحیحی از معنی دیجیتال داشته اند و نیز نشان دهنده این است که تصورات اولیه شان درباره دیجیتالی بودن سازمان فاصله ی زیادی دارد.

از طرفی شرکت هایی که با سیستم های سنتی و قدیمی سروکار داشتند می توانند از تکنولوژی های رایانش ابری و دیگر سیستم های مدیریتی در رقابت با رقبایشان استفاده کنند. از سوی دیگر پیشرفت سریع تکنولوژی در نوآفرینی های جدید مثل هوش مصنوعی،اینترنت اشیاء ، حتی پیچیده ترین شرکت ها را در دستیابی به مفهوم دیجیتالی شدن چه از نظر ناتوانی و چه از نظر اطلاعات مورد نیاز بعدی برای اجرای درون سازی در سیستم های سازمان ، به ترس وا می دارد.

سفر مشتری یا Customer Journey چهارچوبی برای پیشرفت تجربه مشتریان است. این نقشه تجربه مشتریان از نظر خود آنها را به صورت واقعی نشان می دهد و برای درک بهتر تعامل مشتریان با شما و شناسایی نقاط پیشرفت به شما کمک می کند.

تطبیق نتایج نظر سنجی در اقسام نقاط مختلف دنیا و مقایسه ی آنها باهم ، وضعیت چگونگی استفاده کاربران از تلفن های همراه برای خرید و جستجو در اینترنت را نشان می دهد که بیشترین آمار ، کاربران آسیا و اقیانوسیه می باشند(56% رای داده اند) ، در حالی که این آمار در اروپا 48% و در آمریکای شمالی 46% است.                                                                                                                                                                                    

به همین دلیل که تعداد کاربران استفاده کننده از دستگاه های موبایلی در این نقاط دنیا بیشتر است ، مدیران اجرای این نواحی نیزبه نسبت بقیه نقاط تمایل بیشتری دارند که بدانند مشتریان در چه برهه ای از مکان و زمان از دستگاه های مختلف دیجیتالی و اطلاعات آن ها استفاده می کنند.

مقصود از تغییر و دگرگونی به وجود آوردن تفاوت از طریق روش هایی است که هرکدام در بررسی مشتری کاری را انجام می دهند.برندها پس از این نمی توانند که از طریق یک کانال یا یک نوع پیام برای مخاطبانشان تفاوت به وجود آورند.پیش تر از این تمامی شرکت ها برای حفظ جایگاه خود میتوانستند به وضعیت بازار تکیه کنند اما درحال حاضر مسلط بودن به محصول،پخش یا موقعیت جغرافیایی آن مسائل مهمی هستند که می توانند نام برند را در لیست بهترین های سال حفظ کنند.در دوره ی جدید بازار دیجیتال سرشار از قاعده هایی مثل قدرتمند سازی رقبا،حمایت استارت آپ ها و از همه مهمتر توانمندسازی مصرف کنندگان خواهد بود.

تجربه ی مشتریان نسبت به دیگر عوامل ، به عنوان مهم ترین و اصلی ترین عامل متمایز بودن برند در مقابل دیگر رقبا است که به صورت مستقیم و غیر مستقیم بر بخش های مختلف سازمان اثر می گذارد همچنین می تواند دلیلی برای ساخت مجدد سازمان باشد. هدف تغییر و دگرگونی دیجیتال،سرعت بخشیدن به روابط اجتماعی نیست بلکه انگیزه آن ساخت بهتر دوباره ی برند نسبت به قبل از آن ، یادگیری بهتر، حفظ هم سطح بودن محصولات، بازاریابی فروش و و انجام فعالیت هایی است که تجربه ی مشتریان را توسعه دهد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top