• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • دلایل لزوم استفاده یک شرکت تعمیراتی یا گارانتی از نرم افزار اتوماسیون تعمیرات چیست؟

دلایل لزوم استفاده یک شرکت تعمیراتی یا گارانتی از نرم افزار اتوماسیون تعمیرات چیست؟

نویسنده دلایل لزوم استفاده یک شرکت تعمیراتی یا گارانتی از نرم افزار اتوماسیون تعمیرات چیست؟
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
دلایل لزوم استفاده یک شرکت تعمیراتی یا گارانتی از نرم افزار اتوماسیون تعمیرات چیست؟

چرا باید برای خرید یک نرم افزار مدیریت تعمیرات و گارانتی هزینه کنیم و بازخورد این هزینه در چیست؟

 

شاید برایتان سوال باشد چرا باید از یک نرم افزار اتوماسیون تعمیرات و گارانتی برای سرو سامان دادن به کارهای خود استفاده کنید و اینکه احساس کنید این کار هزینه کردن اضافی میباشد، ما در این مقاله چند دلیل به شما میگوییم که شاید نظرتان عوض شود!

 

 

 

 

داشتن اطلاعات از بیشترین قطعات مصرفی! راندمان دقیق کاری هر یک از تعمیر کاران! نوع برخورد آنها با مشریان شما!

فیلتر کردن مشتریهای شما نسبت به استان، شهر، نوع خدمات، متوجه شدن سود دقیق هر تعمیر یا قطعه در بازه زمانی و صدها دلیل در مقاله ویژگی های نرم افزار گارانتي به طور کامل اشاره شده است.

 

 

داشتن این اطلاعات میتواند جلوی ضرر های کوچک و بزرگ شما در سیستم کاریتان را بگیرد و باعث شود هزینه ای که شما برای یک نرم افزار کرده اید صد ها برابر برایتان بازدهی داشته باشد.

یک مثال ساده برای شما میزنم! شما اگر به عنوان مثال 5 میلیون تومان برای یک نرم افزاز اتوماسیون تعمیرات و گارانتی هزینه کنید چه اتفاقی می افتد!؟

با یک حساب ساده اگر این هزینه را تقسیم به 12 ماه کنیم، حدود ماهی 416 هزار تومان میشود یعنی پول 2 بار رستوران رفتن آخر هفته ! حالا بیایید ببینیم این 416 هزار تومان چه تاثیری بر روی روند کار ما خواهد گذاشت؟

 

اگر شما جلوی 5 خطای انسانی از تعمیرکاران ،قطعات مشکل دار و همچنین پیدا کردن قطعات لازم در پیک زمانی تعمیر در زمان های مختلف و ... را پیدا کنید سر جمع 15 خطا که ما هر خطا را 50 هزار تومان حساب میکنیم! همینجا ماهیانه 750 تومان میشود! حالا شما با این تفاسیر علاوه بر این برای مادام عمر اطلاعاتی کامل و دست نیافتنی از ساختار کاری خود را دارید، در سال اول هم با سود پول نرم افزار به طور کامل به حساب شما برگشته است!

 

 

 

 

 

در این مقاله سعی کردیم به طور ساده حساب کنیم که ذهنتان درگیر هزینه اولیه خرید نرم افزار نگردد! اما رسیدن به این اعداد و رقم ها لازمه اش این هست که به درستی با نرم افزار کار شود و به درستی اطلاعات در آن وارد شود.

 

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد، شما را دعوت میکنیم که ار سری نرم افزارهای تحت وب سانیار طراحی و توسعه شرکت ایده آفرین که اولین سری نرم افزاری تحت وب در حوزه مدیریت خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات در ایران را تولید نموده دیدن فرمایید،  نرم افزار خدمات پس از فروش سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت گارانتی سانیار تحت وب  -  نرم افزار مدیریت تعمیرات تحت وب

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top