• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • دسترسی به کامپیوتر و لب تاپ با استفاده از نرم افزار unified remote full

دسترسی به کامپیوتر و لب تاپ با استفاده از نرم افزار unified remote full

نویسنده دسترسی به کامپیوتر و لب تاپ با استفاده از نرم افزار unified remote full
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
دسترسی به کامپیوتر و لب تاپ با استفاده از نرم افزار unified remote full

امروزه نرم افزار های زیادی روی سیستم عامل های اندروید و ios وجود دارد که دسترسی شما را به سیستم عامل های ویندوز ، مک و لینوکس فراهم می کند.حال میخواهیم جدید ترین و پیشرفته ترین نرم افزار دسترسی به کامپیوتر و لب تاپ از طریق گوشی های هوشمند را به شما معرفی کنیم.

معرفی نرم افزار هوشمند برای دسترسی به رایانه

Unified Remote Full نام برنامه‌ای است که به شما این امکان را می‌دهد تا در عرض چند ثانیه و به راحتی کنترل کامپیوتر را به وسیله بلوتوث و یا Wi-Fi در دست بگیرید! این برنامه دارای چندین ریموت انتخابی است؛ به گونه‌ای که قادر خواهید بود عملیات مورد نظر خود را برای نرم‌افزارهای مختلف انتخاب کرده و انجام دهید. با استفاده از امکانات موجود بر روی این برنامه، می‌توانید اطمینان داشته باشید که همیشه و همه جا خواهید توانست به کامپیوتر شخصی خود متصل شوید.

همچنین این امکان وجود دارد تا کاربر برای امنیت بیشتر، بتواند قبل از انجام عملیات اتصال، یک کلمه عبور تعیین نماید. نسخه کامل این برنامه با قیمتی معادل ۳.۹۹ دلار در فروشگاه پلی‌استور عرضه شده است. علی رغم پولی بودن نسخه کامل Unified Remote، این برنامه توانسته با استقبال خوبی از جانب کاربران مواجه شده و نمره ۴.۷ از ۵ را دریافت نماید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top