• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • دانلود کامنت های پست در اینستاگرام

دانلود کامنت های پست در اینستاگرام

نویسنده دانلود کامنت های پست در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 1 از 5
دانلود کامنت های پست در اینستاگرام

داشتن کامنت ها به شما کمک می کند تا ببینید کدام پست های تان در نظر مردم بهتر بوده است.

سه روش برای دانلود کامنت های پست اینستاگرام

فرقی نمی کند که شما یک کاربر معمولی اینستاگرام ، تبلیغ کننده ی یک برند یا یک تجارت ، یا حتی یک اینفلوئنسر باشید گاهی اوقات شاید نیاز به داشتن یک بک آپ از کامنت ها و نظرات مردم داشته باشید.اگر اینفلوئنسر هستید ، داشتن کامنت ها به شما کمک می کند تا ببینید کدام پست های تان در نظر مردم بهتر بوده است. همچنین برای دیدن نظرات کلی مردم و دسته بندی آن ها بسیار مناسب است. بنا به هر دلیلی که به دنبال داشتن کامنت ها هستید چند روش برای دانلود آن ها وجود دارد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

روش اول: استفاده از   MICROSOFT FLOW

شاید تا به حال از برنامه ی IFTTT یا Zapier online یا حتی برنامه ی Tasker در گوشی اندروید خود استفاده کرده باشید و بدانید که Flow چیست. در واقع یک ابزار ساده برای خودکار و هماهنگ کردن جریان برنامه ریزی ها در سرویس های آنلاین گوشی شماست.ذخیره کردن کامنت ها در برنامه ی Excel یک روش کاربردی برای داشتن همه ی کامنت ها در یک صفحه ی Excel است. وقتی شما آن را به کار بیندازید نه فقط کامنت های همان لحظه را ذخیره می کند بلکه هر زمان که نظر جدیدی به لیست کامنت های شما در اینستاگرام اضافه شود مستقیما به صفحه ی Excel نیز اضافه خواهد شد.

لینک زیر را دنبال نمایید و وارد اکانت مایکروسافت خود شوید. پس از ورود ، شما به صفحه ی Flow منتقل می شوید. با استفاده از آن لینک وارد اینستاگرام خود شوید تا به مایکروسافت اجازه های لازم را بدهید.

بعد از آن از شما خواسته می شود تا جدول اِکسِل خود را با سطر ها و ستون های مورد نظر بسازید. برای این کار روی کلید” Create” که بعد از وارد شدن به اکانت اینستاگرام تان ظاهر می شود کلیک نمایید.

شما می توانید این گونه جدول هایی را در همه ی سرویس های خدمات ابری ( Cloud ) برای خود ایجاد کنید. من از Google Drive استفاده می کنم اما شما از هر چه که بخواهید می توانید استفاده کنید.

وقتی به مایکروسافت اجازه های لازم را دادید ، Google Drive  را باز کنید و گزینه Continue را انتخاب کنید.

در صفحه ی بعدی قالب Flow خود را آماده به انجام کار می بینید که می توانید نام های مورد استفاده ی خود مانند “Delay” و “Output” و غیره را عوض کنید.

ستون هایی که ساختید را در جدول پیاده سازی نمایید: Link – Caption- Comment- Username و Full name.

نام فایل و جدول را در قالب Flow زیر “Insert rowScope ” وارد کنید. در گوشه ی بالایی یک کلید تست برای مشاهده ی قالب وجود دارد ، اگر همه چیز مطابق میل شما بود روی “Save” کلیک کنید تا قالب ذخیره شود.

حال هر زمان که پست جدیدی بگذارید همه ی کامنت هایی که از مان تنظیم به بعد زیر پست شما گذاشته شده اند به جدول اضافه خواهد شد و جدول شما مانند تصویر زیر خواهد شد:

این برنامه ی Microsoft Flow خط آخر جدول را به طور خودکار با یک سری اصطلاحات رندوم پر می کند که شما نیازی به دانستن آن ها ندارید پس فقط به کامنت ها توجه نمایید.

چندین قالب Flow مانند ایمیل و توئیتر و … برای دانلود کامنت ها وجود دارد. حتی می توانید زمانی که روش کار را فهمیدید خودتان قالب های مورد علاقه تان را به وجود بیاورید.

در حالت رایگان این برنامه می تواند هر ماه حدود ۷۵۰ بار آپدیت شود اما اگر بیشتر نیاز دارید باید با پرداخت پنج دلار در ماه آن را تهیه نمایید.

روش دوم : استفاده از   SPATULAH

برنامه ی Spatulah یک برنامه ی کوچک و سرگرم کننده است که به شما کمک می کند کامنت های اینستاگرام را هر دفعه فقط با یک لینک دانلود نمایید. برنامه با استفاده از رنگ های روشن طراحی شده است. ابتدا روی Sign up  کلیک کنید و یک اکانت بسازید.

هیچ نیازی به تایید کردن ایمیل نیست ، برنامه شما را مستقیم به صفحه ی اسکرپ انتقال می دهد. در آنجا از شما خواسته می شود که آدرس الکترونیکی (URL) پستی را که میخواهید کامنت هایش را در فایل اکسل ببینید را بدهید.

وقتی روی کلید “scrap” کلیک نمایید یک فایل با فرمت CSV از کامنت های آن پست دانلود و در هارد شما ذخیره می شود. این برنامه بسیار سریع و راحت عمل خواهد کرد.

اکنون می توانید به راحتی همه ی کامنت هایی که دنبال کنندگان تان برای شما گذاشته اند را در یک صفحه ی کارآمد ببینید و به هر نحوی که می خواهید آن ها را دسته بندی کنید.

این برنامه کاملا برای شما رایگان  و از هر مرورگری قابل استفاده است.

 

روش سوم: استفاده از   ICONOSQUARE

برنامه ی Iconsquare یک نرم افزار اینستاگرامی است که برای اینفلوئنسر ها طراحی شده تا بتوانند اطلاعات را جمع آوری و دسته بندی نمایند. مثلا متریک هایی برای دسته بندی کردن لایک ها ، کامنت ها و به اشتراک گذاشته شدن ها دارد.

در این راهنمایی ما فقط به یکی از قابلیت های این نرم افزار می پردازیم. بیرون کشیدن و دانلود کامنت ها از طریق این برنامه بسیار راحت است اما فقط برای کاربرانی که بهای آن را پرداخت کرده باشند. بله این برنامه رایگان نیست ولی کاگلا با تمام امکاناتی که ارائه می دهد ارزش خریدن دارد.

می توانید آن را برای ۱۴ روز به طور رایگان استفاده کنید. نکته ای که وجود دارد این است که برنامه ی Iconosquare فقط قابل استفاده با اکانت های تجاری اینستاگرام است و بر روی اکانت های معمولی تاثیری ندارد.

وقتی وارد اکانت خود شدید و پستی را که بیشترین کامنت را داشته آپلود کردید هر ۵ تا ۱۰ دقیقه یک بار نظر های آن پست در قسمت “Comments” آپدیت خواهد شد.

و کامنت های هر پستی را که بخواهید برنامه می تواند آن را از طریق ایمیل تان برای شما بفرستد.

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

نظرات

mahdi.gol1373@gmail.comتاریخ : ۱۳۹۸/۱۱/۱۶

ادم موفقی باشم درکارم
____________________________
(؟؟؟؟؟)
تیم سامانه ایده آفرین برای شما آروزی موفقیت میکنه...
(این کامنت به همون صورت که در سایت درج شده بود منتشر گردید)

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top