• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • دانلود رایگان آیکون با flaticon

دانلود رایگان آیکون با flaticon

نویسنده دانلود رایگان آیکون با flaticon
نویسنده : مهندس احسان رئیسی اردلی
    امتیاز کاربران : 3 از 5
دانلود رایگان آیکون با flaticon

وب سایت flaticon یک مخزن بزرگ از انواع آیکون هاست و تقریبا می توان گفت شما برای هر کاری میتوانید یک آیکون متناسب در این وب سایت پیدا کنید.

یکی از بهترین راهکارها برای طراحی وب سایت های کاربر پسند استفاده درست و به جا از آیکون هاست و  یکی از بهترین منابع رایگان برای دانلود آیکون وب سایت flaticon.com است.وب سایت flaticon یک مخزن بزرگ از انواع آیکون هاست و تقریبا می توان گفت شما برای هر کاری میتوانید یک آیکون متناسب در این وب سایت پیدا کنید.

آیکون های زیبا و خلاقانه

مهمترین ویژگی آیکون های flaticon این است که بسیار زیبا و خلاقانه هستند و همانطور که از اسم سایت پیداست تقریبا تمام آیکون ها flat هستند که یک متد طراحی به روز است و دیگر از آیکون های با طراحی قدیمی مثل آیکون ها وب سایت هایی مانند iconarchive در این سایت خبری نیست.

جست و جوی سریع و راحت آیکون

مهمترین ویژگی وب سایت flaticon امکان جست و جوی سریع و راحت آیکون هاست ، زمانی که شما وارد سایت می شوید با یک فیلد جست و جوی بزرگ روبرو می شوید و کافیست چند حرف ابتدایی آیکون مورد نظر خود را وارد کنید تا موتور جست و جوی سایت به صورت تمام آیکون هایی که با این حروف شروع میشوند را برای شما نمایش دهد و شما پس از انتخاب آیکون مورد نظر خود با تعداد بیشماری از آیکون ها در دسته  مورد نظرتان روبه رو می شوید. به عنوان مثال من با سرچ کلمه گوگل با 316 آیکون از این دسته روبرو شدم که اکثر لوگو محصولات مختلف گوگل مثل G+ یا chrome بودند.

دانلود آیکون با فرمت psd ، png ، svg و سایر فرمت ها

حال که آیکون مورد نظر خود را پیدا کردید می توانید آن را با فرمت psd دانلود کنید و خودتان در فوتوشاپ آن را ادیت و شخصی سازی کنید و یا می توانید با فرمت png و با رنگ و سایز دلخواه آن را دانلود کنید، دانلود آیکون با رنگ دلخواه امکانیست که برای آیکون های با رنگ مشکی و فرمت png وجود دارد و شما پس از انتخاب فرمت png برای عکستان میتوانید کد رنگ دلخواه خود را وارد کنید و آن را در سایز مورد نظر خود دانلود کنید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top