• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • داستان هایی فراتر از تصور تجربه مشتری

داستان هایی فراتر از تصور تجربه مشتری

نویسنده داستان هایی فراتر از تصور تجربه مشتری
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
داستان هایی فراتر از تصور تجربه مشتری

یکی از بهترین برنامه هایی که کسب و کار شما می تواند انجام دهد ارائه خدمات مناسب به مشتریان است.

طبق تحقیقات انجام شده اغلب مشتریان تجربه های خود را با اطرافیانشان به خصوص خانواده و دوستان به اشتراک می گذارند،  بر اساس نظرسنجی های اینترنتی مشتریان راضی با 4 الی 6 نفر دیگر تجربه خود از حل مشکلاتشان را در میان می گذارند، طبق این این قاعده حدود 59% از آمریکایی ها به دنبال کسب و کارهایی در حوزه ارائه خدمات  به مشتریان می باشند.
در ادامه چند داستان الهام بخش از خدمات به مشتریان را برای شما شرح می دهیم.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 
۱ – ارائه خدمات رویایی به مشتریان 
هنگامی که شما یک سفر هوایی دارید، می دانید که پرواز همانطور که بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز است ، فوق العاده نیز استرس زا می باشد. اما می توان برای کاهش استرس اقدامات جالبی انجام داد و آن را به پایین ترین سطح ممکن کاهش داد. فرودگاهی به نام Fast Park در بالتیمور واشنگتن وجود دارد که مکانی الهام بخش است ؛ به این دلیل که در آن می توان به آسانی تجربه خوب یک مشتری را برای مسافران به ارمغان آورد. هنگامی که شما وارد فرودگاه می شوید ، توسط شخصی مورد استقبال قرار میگیرید و او شما را تا پارکینگ اسکورت می کند. سپس به شما در تخلیه بارها و چمدان هایتان کمک کرده و حتی ممکن است در روزهای بارانی چتری نیز برای شما به همراه داشته باشد.
این یک مورد جالب از تجربه مشتری در مسافرت های هوایی است. البته به همین اکتفا نکنید ، می توانید به سایت Yelp بروید و در آن مشاهده کنید که در رتبه بندی این سایت ، Fast Park  چهار ستاره روشن دریافت کرده است.
نتیجه گیری:در فرآیند تجربه مشتری ، آسانتر کردن  کارها برای مشتری ( اعم از کارهای آنلاین و آفلاین) رضایت مشتری را به دنبال دارد و این به نفع کسب و کار شما می باشد.

 

۲ – سفارش سفره های آسمانی توئیتر برای شما
در عصر جدید همه ی مدیران این  ر ا می دانند که رسانه های اجتماعی در ارائه خدمات به مشتریان دارای اهمیت ویژه ای هستند ، بنابراین تلاش می کنند تا در کسب و کار خود از آن بهره ببرند.
رستوران مورتون از جمله این مشاغل است که در حرکتی رو به جلو با همدستی توییتر خدمات فوق العاده ای ارائه می دهد. نویسنده، سخنران و مشاوره خدمات مربوط به مشتری ها، پیتر شانکمن زمانی که برای پرواز خود آماده می شد ، ناگهان احساس کرد که بسیار گرسنه است. او خیلی ناراحت بود که قرار است کل پرواز را با گرسنگی سپری کند. بنابراین در صفحه توییتر رستوران مورتون که رستوران مورد علاقه اش بود اینگونه سفارش داد:
مورتونی ها، آیا شما می توانید تا دو ساعت دیگر که من در فرودگاه نیوآرک به زمین مینشینم با یک استیک از من پذیرایی کنید؟ متشکرم!
کارکنان رتوران مورتون بلافاصله پس از دریافت این پیام 23 مایل رانندگی کردند تا از شانکمن با یک وعده استیک پذیرایی کنند،  پس از فرود چهره شانکمن دیدنی بود. او بسیار بهت زده بود و باور نمی کرد که درخواست سفارشش در صفحه توییتر در فرودگاه آماده است.

ممکن است این شیرین کاری ها در کسب و کار شما امکان پذیر نباشد اما برخی اوقات یک سرمایه گذاری هر چند کوچک در امور برخی مشتریان موجب تجربیات فوق العاده و سود باور نکردنی در کسب و کار شما می گردد

نتیجه گیری:ارائه کلی خدمات به مشتریان در رسانه  های اجتماعی نه تنها جزء موارد الزامی است بلکه فرصت مناسبی را برای کسب و کار شما به وجود می آورد و موجب می شود شما نسبت به رقبایتان تمایز پیدا کنید. لازم به ذکر است منظور تاثیر کلی صفحات اجتماعی بر روی کسب و کارهای امروز ما میباشد که در حال حاظر در ایران اینستاگرام و تلگرام در بین صفحات اجتماعی دیگر حرف اول را میزنند.

 


 

۳ – پروازی فراموش نشدنی با هواپیمایی  از قلب طلا
مورد سوم نیز یکی دیگر از مثال های خدمات مشتری است ،  "کری دریک" برای آخرین خداحافظی با مادر بیمار خود مجبور شد با عجله پروازی را رزرو کند. او اگر این پرواز را از دست می داد دیگر هیچ وقت نمی توانست مادر خود را ببیند ، پس از آنکه پرواز اولش به تاخیر افتاد ، احتمال اینکه به پرواز دوم برسد بسیار کم بود، بنابراین دیگر نمی توانست جلوی اشک های خود را بگیرد؛ کارکنان هواپیما از این وضع مطلع شدند فورا به خلبان پرواز و بخش مراقبت های پرواز اطلاع دادند. مسئول ارتباطی بین دو پرواز نیز با تلاش خود ساعت حرکت پرواز دوم را به تعویق انداخت تا "دریک" را از این وضعیت نجات دهد ؛ کاری که بسیار الهام بخش و زیبا بود بود.

نتیجه گیری: در اینکه تکنولوژی موجب سهولت کارها می شود و کارایی بهتر شرکت شما را به همراه دارد شکی نیست ، اما با این وجود هیچ چیز دیگر جایگزین خدماتی که توسط شخص انسان در فرآیند تجربه مشتری ارائه می شوند، نیست.
درست است که این نمونه از خدمات تجربه مشتریان تجارب استاندارد و روزمره برای حفظ مشتری نیستند؛ اما با این حال برای ما الهام بخش هستند و قدرت خدمات به مشتری را به ما یادآوری می کنند.

 

 

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در قسمت دیدگاه با ما در میان بگذارید.winkyes

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top