• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • خرید مستقیم از اینستاگرام

خرید مستقیم از اینستاگرام

نویسنده خرید مستقیم از اینستاگرام
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
خرید مستقیم از اینستاگرام

اینستاگرام هر روز با ایده های جدید برای رفاه کاربران خود برنامه ریزی می کند. قابلیت جدیدی که به این شبکه اجتماعی محبوب اضافه شده برای صاحبان کسب و کار بسیار سودمند است و موجب می شود کاربران بتوانند بصورت مستقیم کالاهای خود را از اینستا خریداری کنند.

در چند روز آینده به اینستاگرام، قابلیت جدیدی افزوده خواهد شد که فعلا 20 بِرَند در ایالات متحده این ویژگی را با افزودن دکمه ی " Tap here to view products" بر روی عکس کالاهای خود جهت آزمایش خواهند گذاشت.

کاربران اینستا با ضربه زدن بر روی این دکمه، نام محصول را به همراهِ قیمتِ آن،  روی عکس مشاهده می کنند. هم چنین کاربران می توانند جزئیات بیشتری را مشاهده کرده و در صورتیکه مورد پسندشان بود؛ با کلیک بر روی دکمه  "shop now" به سایتی برای خرید آن محصول هدایت  شوند.

 جیم اسکوایرز، مدیر بازاریابی اینستاگرام خطاب به سایت businessinsider  بیان کرد: "این ویژگی برای بازتاب عملکرد کاربرانی که درحال حاضر از اینستاگرام استفاده می کنند اجرا شده است." وی افزود: "تحقیقات داخلی نشان داده که 50 درصد از کاربران به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند، درحالیکه 60 درصد از آنها اظهار کرده اند، محصولات و خدمات موردنیازشان را از اینستاگرام دریافت می کنند."

اسکوایرز اعتقاد دارد که کاربران در اینستا فقط به دنبال خرید کالا نیستند اما اینستا می تواند مشوقی برای خرید باشد و زمانی که گرایش به خرید یک محصول ایجاد شود کاربر سریعا به دنبال سایت های خرید اینترنتی می رود تا کالای مورد نیازش را خریداری کند. در واقع اینستاگرام قصد دارد تا این فرآیند را یکپارچه تر کند. به گفته ی اسکوایرز،  این روند اپلیکیشن را پیش چشم کاربران بهتر جلوه می دهد چرا که اینستاگرام با ایجاد وسوسه خرید در کاربر، تجربه ی خرید اینترنتی را رضایت بخش خواهد کرد.

درحال حاضر 20  فروشنده (بدون نیاز به پرداخت مبلغی) از این ویژگی به صورت آزمایشی استفاده می کنند. اما اینستاگرام قصد دارد که یک المان تبلیغاتی را اضافه کند تا خرده فروشان بتوانند عکس کالاهای خود را برای کاربرانی که آن ها را فالو نکرده اند بفرستند.

ویژگی هایی که بعدها قرار است اضافه شود ویژگی "ذخیره ی محصول برای بعد"  خواهد بود که امکان ذخیره ی کالا را به کاربران می دهد و قرار است در مناطق مختلف جغرافیایی این امکان توسعه یابد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top