• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • قابلیت خرید اینترنتی در اینستاگرام

قابلیت خرید اینترنتی در اینستاگرام

نویسنده قابلیت خرید اینترنتی در اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
قابلیت خرید اینترنتی در اینستاگرام

اپلیکیشن معروف اینستاگرام قصد دارد تا در آپدیت جدید خود ویژگی خرید اینترنتی را در استوری خود ارائه دهد.

این کمپانی در وبلاگ رسمی خود ، اعلام کرد که قابلیت جدیدی تحت عنوان شاپینگ یا خرید را در استوری‌ ها ی اپلیکیشن خود گسترش می دهد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

البته تا قبل از این ویژگی جدید ، اینستاگرام به صاحبان برند ها و فروشندگان این امکان را می داد که از قسمت فید اینستاگرام بتوانند کالاهایشان را عرضه کنند و به فروش برسانند.

دلیل جالبی که اینستاگرام که برای این کار جدید خود آورده ، این است که آنها معتقد هستند صاحبان برند‌ها اولین افرادی هستند که برای استفاده از قابلیت‌ های استوری پیش ‌قدم می ‌شوند و در بیشتر موارد نیز از محتوا‌های شیک و جالب به منظور تبلیغ اجناس خود استفاده می ‌کنند.

علاوه بر این ، بر اساس گزارش هایی که اخیرا اعلام شده ، اینستاگرام اعلام کرده است که اغلب کاربران با تماشا و بررسی استوری ‌های برند ‌ها ، تلاش می کنند تا ضمن حفظ ارتباطشان با آن برند ، اطلاعات خود را نیز با جدیدترین محصولات و اخبار به ‌روز‌ نگه‌ دارند.

در حقیقت اضافه شدن این قابلیت جدید ، این امکان را به کاربران اینستاگرام می دهد تا قادر باشند اطلاعات مربوط به  قیمت و مشخصات کالا‌ها و کیفیت خدمات را بهتر و راحت ‌تر دریافت کنند و دقت و آگاهی بیشتر نسبت به خرید و سفارشاتشان داشته باشند.

شکی نیست که این ویژگی جدید می تواند موجب تحولی عظیم در زمینه محتوای تبلیغاتی برند‌ها و بازاریابی دیجیتالی شود و کاربران به شکل مستقیم وارد تعاملی کارآمد و دو طرفه با صاحبان کسب ‌و‌کار و فروشندگان محصولات خواهند شد.

علاوه بر این باید توجه داشت که این امر اعث می شود تا کاربران برند‌های مورد نظر خود را بیشتر پیگیری کنند و موجب تحریک و تشویق افراد به خرید بیشتر کالا‌ها می شود.

همچنین در صورت استقبال کاربران از این طرح و بالا رفتن آمار بازدید و فروش محصولات ، فروشندگان نیز قطعا اقدام به بهبود کیفیت محتوا و انتشار بیشتر استوری‌ های تجاری خود می کنند.

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top