• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • جستجو در اینستاگرام هوشمندتر از قبل می‌شود

جستجو در اینستاگرام هوشمندتر از قبل می‌شود

نویسنده جستجو در اینستاگرام هوشمندتر از قبل می‌شود
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
جستجو در اینستاگرام هوشمندتر از قبل می‌شود

قابلیت جستجو در اینستاگرام با به روز رسانی جدید این برنامه دچار تغییر و تحولات زیادی می‌شود.

قابلیت جستجو در اینستاگرام با به روز رسانی جدید این برنامه دچار تغییر و تحولات زیادی می‌شود. توسعه دهندگان این رسانه به تازگی برای ارائه خدمات بهتر به کاربران قصد دارند تا پروسه سرچ در نوار جستجو در این شبکه اجتماعی را تغییر دهند. این مطلب به بررسی تحولات این قابلیت پرداخته است.

 

 

به روز رسانی نوار جستجو در اینستاگرام

به روز رسانی نوار جستجو در اینستاگرام

با هر به روز رسانی، شبکه اجتماعی اینستاگرام دچار تغییر و تحولات زیادی می‌شود اما این بار برای خدمت رسانی بهتر به کاربران، توسعه دهندگان این برنامه اعلام کردند که روند جستجو در اینستاگرام را ساده‌تر خواهند کرد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

 

فیسبوک در سال 2012 با مبلغی بالغ بر یک میلیارد دلار شبکه مجازی اینستاگرام را که برای اشتراک گذاری عکس و فیلم طراحی شده بود، خریداری کرد. از آن زمان تا به حال نسخه وب این برنامه نیز گسترش چشمگیری به عنوان یک پلتفرم یکپارچه برای ارتباط بین کاربران داشته است. علاوه بر تمام تغییرات این برنامه که منجر به بهبود عملکرد این رسانه اجتماعی شده است، آدام موسری مدیر این برنامه اعلام نموده است که ویژگی‌های جستجو و اکتشاف در این برنامه هوشمندتر خواهد شد.

 

 

قابلیت سرچ در اینستاگرام

قابلیت سرچ در اینستاگرام

تحولات بخش جستجو در اینستاگرام

آپدیت جدید Instagram باعث شده تا در بخش جستجو کاربران با هرگونه محتوای جعلی و نامناسب مواجه نشوند. همچنین در زمان سرچ یک کلمه در این برنامه، اولین تغییری که به چشم می‌خورد، شخصی سازی نتایج جستجو با کاربر است. این پلتفرم برای بهبود این ویژگی از داده‌های بی‌شماری پیرامون کاربران استفاده می‌کند. به این ترتیب فاکتورهای مختلفی در ترتیب نتایج جستجو اثرگذار هستند که شاید مهمترین آن‌ها عبارتی باشد که کاربر آن را در نوار جستجو وارد کرده است. به محض نوشتن اولین کاراکتر، اینستاگرام شروع به تطبیق متن نوشته شده با نتایج مختلف مانند نام کاربری، مکان، متن‌های پست‌های مختلف و سایر موارد می‌کند.

همچنین ترتیب نتایج جستجو می‌تواند تحت تاثیر عوامل دیگری مانند فعالیت خود کاربر نیز تغییر کند. به عبارت دیگر ممکن است که این نتایج بر حسب حساب‌های دنبال شونده، عکس‌های مشاهده شده و سایر موارد دستخوش تغییر شوند. همچنین این به روز رسانی باعث شده ویژگی‌هایی مانند محبوبیت محتوا نیز در نتایج جستجو در اینستاگرام موثر باشد. بنابراین اگر کاربری یک کلمه کلیدی معروف مانند نام یک باشگاه فوتبال را در این شبکه جستجو کند، این پلتفرم به سرعت وی را به چیزی که می‌خواهد می‌رساند.

 

 

 

تایپ نام کاربری در اینستاگرام

تایپ نام کاربری در اینستاگرام

الزام وارد نمودن نام کاربری برای جستجوی بهتر

تغییرات قابلیت جستجو در این شبکه محدود به موارد گفته شده نمی‌شود. توسعه دهندگان این برنامه ویژگی هوشمند دیگری را به برنامه افزوده‌اند. برای دسترسی کاربر به حساب اصلی باید نام کاربری به صورت کامل تایپ شود. این شبکه به دنبال راهی است تا محتوای غیر مفید و مضر برای کاربران نمایش داده نشود. طبق الگوریتم جدید، حساب‌ها، پست‌ها و هشتگ‌هایی که قوانین این شبکه را نقض کنند، حذف خواهند شد و اینستاگرامرها باید از کلمات کلیدی و برچسب‌های مناسب در بخش بایو استفاده کنند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top