• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • جدیدترین توضیحات سازنده بازی Spider-Man درباره اجرای بازی بر روی PS4 و PS4 Pro

جدیدترین توضیحات سازنده بازی Spider-Man درباره اجرای بازی بر روی PS4 و PS4 Pro

نویسنده جدیدترین توضیحات سازنده بازی Spider-Man درباره اجرای بازی بر روی PS4 و PS4 Pro
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : 2 از 5
جدیدترین توضیحات سازنده بازی Spider-Man درباره اجرای بازی بر روی PS4 و PS4 Pro

پرده برداری از پروژه جدید اسپایدرمن که توسط استودیوی بازیسازی Insomniac در دست ساخت است از شگفتی های امسال کمپانی سونی می باشد.در ادامه شما را به شنیدن آخرین اخبار از بازی Spider man دعوت می کنیم

همان طور که می دانید کنسول PS4 Pro در هفته گذشته معرفی شد و یکی از خصوصیات قابل توجه این کنسول، قابلیت پخش 4K در آن بود. در همین راستا نیز فیلمی کوتاه از بازی جدید Spider-Man پخش شد و توانست  توجه بسیاری را به این بازی جلب کند.

در ادامه، سازندگان بازی، یعنی استودیو Insomniac Games، در صفحه توئیتر خود سعی کردند تا به سوالات طرفدارانشان پاسخ دهند. آنها تایید نمودند که فیلمِ منتشر شده در هفته گذشته، بخشی از فیلم های داخل بازی بوده که به صورت همزمان پخش می شده و به هیچ وجه یک فیلمِ از پیش Render شده یا CGI نبوده است.

 

آنها همچنین اشاره کردند که برای لذت بردن از گرافیک این بازی، نیازی نیست که حتما بازی در کنسول PS4 Pro اجرا شود و آنها دارندگان PS4 را فراموش نکرده اند. آنها تایید نمودند که مراحل ساخت بازی تا حدی پیش رفته، اما هنوز آماده نیستند تا بخشی از گیم پلی Spider-Man را به نمایش بگذارند.

 

لازم به ذکر است که بازی انحصاری Spider-Man هنوز در مراحل اولیه ساخت به سر می برد و هیچ تاریخ عرضه مشخصی از طرف سازندگان بازی ارائه نشده است. همچنین، این بازی، داستان پیتر پارکر را در سنین بالاتر روایت می کند و هیچ ارتباطی با فیلم اخیر Spder-Man Homecoming و فیلم های Marvel ندارد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top