• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • تلگرام جدید با چند ویژگی منحصربفرد

تلگرام جدید با چند ویژگی منحصربفرد

نویسنده تلگرام جدید با چند ویژگی منحصربفرد
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
تلگرام جدید با چند ویژگی منحصربفرد

پیام رسان تلگرام در آخرین آپدیت خود امکانات منحصربفردی را به قابلیت های خود اضافه کرده است که Instant View، ابزار Telegraph و Jump to Date مهمترین آنها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با ایده آفرین همراه باشید.

توضیحی درباره امکانات جدید تلگرام

یکی از بهترین و کارآمد ترین ابزار جدید ارائه شده توسط این مسنجر محبوب Instant View می باشد، این قابلیت می‌تواند مطالب برخی از سایت‌های مهم خبری را به سرعت برایتان به نمایش بگذارد. تعداد وب‌سایت‌هایی که Instant View آن‌ها را پشتیبانی می‌کند در حال حاضر بسیار محدود است اما می‌توان انتظار داشت به زودی تعداد بیش‌تری از وب‌سایت‌ها به این لیست افزوده شوند. برای استفاده از این قابلیت می‌توانید لینک مطالب یکی از وب‌سایت‌هایی که پشتیبانی می‌شوند را وارد تلگرام کنید، مشاهده می‌کنید که یک دکمه جدید به نام Instant View در زیر لینک افزوده می‌شود که با لمس آن مقاله اصلی به نمایش در خواهد آمد. به این ترتیب در زمان و مصرف داده صرفه‌جویی خواهد شد.

Telegraph دیگر ویژگی جدیدی است که در این به‌روزرسانی شاهد آن هستیم. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد پست‌هایی پربارتر را به کمک استفاده از markdown، تصاویر و کدهای Embed بسازند. پست‌های ساخته شده با تلگراف به کمک قابلیت Instant View به صورت زیبایی به نمایش درخواهند آمد.

دیگر ویژگی افزوده شده به نسخه جدید تلگرام Jump to Date نام دارد، در واقع این قابلیت به بخش جستجوی تلگرام اضافه شده است. به کمک Jump to Date می‌توانید عبارت جستجو شده را در بازه‌های زمانی دلخواه بیابید. مطمئنا این ابزار باعث راحت‌تر شدن فرایند جستجو در انبوهی از پیام‌ها می‌شود.

تمام قابلیت‌هایی که در بالا عنوان شد، برای هر دو نسخه اندروید و iOS از امروز در دسترس خواهد بود. از دیگر تغییرات ورژن جدید تلگرام می‌توان به رابط‌کاربری کاملا روان و جدید در بخش ساخت گروه و تنظیمات شخصی‌سازی شده اشاره کرد. کاربران اندروید نیز یک رابط کاربری زیبا در بخش نوتیفیکشن‌ها و بهبود بخش امنیتی را تجربه خواهند کرد. هم‌چنین در این نسخه، سرعت دوربین در هنگام عکس‌برداری و فیلم‌برداری افزایش یافته است و شاهد عملکرد بهتر در بخش‌های فشرده سازی ویدیو و تصاویر، ویرایش ساده‌تر پیام‌ها و اضافه کردن توضیحات به تصاویر هستیم.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top