• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • تفاوت لایو استوری اینستاگرام با استوری معمولی چیست؟

تفاوت لایو استوری اینستاگرام با استوری معمولی چیست؟

نویسنده تفاوت لایو استوری اینستاگرام با استوری معمولی چیست؟
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : 1 از 5
تفاوت لایو استوری اینستاگرام با استوری معمولی چیست؟

قابلیت لایو استوری اینستاگرام مدتی بصورت آزمایشی بر روی این شبکه اجتماعی قرار داده شد و اکنون بصورت جهانی قابل استفاده میباشد. این قابلیت جذاب برای پخش زنده ویدیو در اینستا به کار میرود و امکانات جالبی نسبت به استوری معمولی اینستاگرام دارد.

در خبرهای گذشته ایده آفرین بطورکامل قابلیت های استوری اینستاگرام را توضیح دادیم که اگر تاکنون از قابلیت استوری استفاده نکرده اید بهتر است بدانید که این استوری‌ها به مدت ۲۴ ساعت برای دوستان و دنبال کنندگان شما قابل مشاهده هستند و بعد از آن، از روی سرورهای اینستاگرام برداشته می‌شوند.

اکنون بیایید تفاوت این قابلیت با استوری ‌های اینستاگرام را بررسی کنیم و ببینیم که استفاده از لایو استوری چه جذابیتی می‌تواند داشته باشد.

تفاوت حالت لایو استوری هما‌ن‌طور که از نام آن مشخص است، این است که دوستان و کاربران دیگر تنها می‌توانند در زمان پخش ویدیو، آن را تماشا کنند و به محض این که فرد پخش‌کننده، ضبط ویدیو را پایان دهد، دیگران نیز از محیط تماشای ویدیو خارج خواهند شد.

بنابراین بزرگترین تفاوت این حالت با استوری ‌های معمولی اینستا این است که آنها به مدت ۲۴ ساعت پس از ارسال بر روی سرورها باقی می‌مانند، اما پخش زنده‌ ویدیویی اینستاگرام تنها در همان زمان پخش قابل مشاهده است؛ از آنجا که اینستاگرام توسط فیسبوک اداره می‌شود، احتمالا متوجه خواهید شد که این قابلیت جدید اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیت لایو در فیسبوک دارد و الگوریتم‌ های آنها تقریبا به یک شکل عمل می‌کنند.

یکی از نکات قابل توجهی که در حالت لایو استوری با استوری‌های معمولی اینستا تفاوت ایجاد می‌کند، امکان ارسال نظر به طور زنده و لایک کردن ویدیو است. علاوه بر این که در گوشه‌ سمت راست بالای صفحه می‌توانید تعداد افرادی که در آن لحظه در حال تماشای ویدیوی شما هستند را ببینید، در پایین صفحه نیز نظرات افراد در همان لحظه به دستتان خواهد رسید و این می‌تواند یک تعامل بسیار جالب و جذاب را بین افراد و فالوورهای آنها در اینستاگرام ایجاد کند.

نظرات

ahmadتاریخ : ۱۳۹۶/۰۶/۰۷

سلام

به نظر شما سایت هایی که نوشتن خرید فالوور اینستاگرام ایا واقعا ممکنه ؟ چطور میشه به یک سایت اعتماد کرد و پول پرداخت کرد؟
ممنون میشم راهنمایی کنید
______________________________
ایده آفرین : سلام دوست عزیز ... کمی اعتماد سخته، شما برای کسب اطلاعات بیشتر میتونید با مشاورین ایده آفرین تماس بگیرید

ahmadتاریخ : ۱۳۹۶/۰۶/۰۷

سلام

ممنون از سایت شما

به نظر شما ممبر واقعی تلگرام خرید کنم خوبه یا در کانال ها تبلیغات کنم ؟ و سوال دوم اینکه خرید ممبر واقعی تلگرام به کانال آسیب نمیرسونه ؟

_______________________________
ایده آفرین : سلام دوست عزیز.خرید ممبر خوبه اما از منابع معتبر ... در صورتی که ممبرها تقلبی باشند به کانال شما لطمه وارد میشه...در مورد تبلیغ هم باید بگم موضوع پیچیده ای هست ... در واقع مشخص نیست کانالی که داخلش تبلیغ میکنید ممبرهاش واقعی هستند یا نه ... میشه گفت یکی از بهترین راه های تبلیغ کانال استفاده از ناتیفی کیشن هست به جای تبلیغ داخل سایر کانالها. برای اطلاعات بیشتر شما میتونید با شرکت ایده آفرین تماس بگیرید

فروش ممبر تاریخ : ۱۳۹۷/۰۹/۲۵

با تشکر.

لطفا نحوه ی اتصال اکانت های مختلف مانند اینستاگرام به اکانت تلگرام را اموزش دهید.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top