• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ترفندهای مخفی جالب استوری اینستاگرام

ترفندهای مخفی جالب استوری اینستاگرام

نویسنده ترفندهای مخفی جالب استوری اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 4 از 5
ترفندهای مخفی جالب استوری اینستاگرام

امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با چند ترفند جالب در استوری اینستاگرام که تا به الان از آن بی خبر بوده اید آشنا کنیم،در ادامه با ما همراه باشید

همانطور که می دانید استوری اینستاگرام حاصل تلاش فیسبوک برای اشتراک گذاری تصاویر به صورت موقتی است ، همواره که  کاربران این بخش درحال افزایش است ، با رسیدن کاربران به بالای 200 میلیون نفر در روز رقیب خود اسنپ چت را شکست داد.

اینستاگرام روز به روز خود را با ویژگی ها و قابلیت های جدید و متنوع به روزرسانی می کند ، بعضی از این تغییرات بزرگ و پررنگ هستند در حالی که برخی دیگر ممکن است حتی در نگاه اول به چشم نیایند.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با برخی از ویژگی هایی که امکان دارد تا الان از نگاه شما مخفی مانده باشد و از آنها بی خبر باشید آشنا می کنیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

1. می توانید به تمامی رنگ‌ها دسترسی پیدا کنید

هنگام استفاده از رنگ های پیشنهادی استوری اینستاگرام مقداری اندک و محدود به نظر می رسند و شما از بین 27 رنگ موجود در اسلایدر پایین صفحه که قابل دسترس هستند رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید ، ما شاید دلتان بخواهد از رنگ های بیشتر و متنوع تری استفاده نمایید و به رنج کامل رنگ ها دسترسی داشته باشیدتا بتوانید رنگ مورد علاقه خود را پیدا کنید ، و البته این امکان وجود دارد. برای انجام این کار ابتدا باید آیکون Aa یا pen  را انتخاب کنید تا ابزار افزودن متن یا قلم برای استفاده فعال شود. در مرحله بعد انگشت خود را بر روی هر رنگ موجود در اسلایدر نگه دارید تا بازه ای از رنگ های مختلف را ببینید و با چپ و راست بردن اسلایدر می توانید رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

2.  استفاده از پس زمینه یا بک گراند یک رنگ

شاید گاهی اوقات برایتان پیش آمده باشد که به جای عکس و ویدئو تمایل داشته باشید قسمتی از یک متن یا یک نقاشی را در استوری خود به اشتراک بگذارید.دیگر لازم نیست برای اینکه یک پس ‌زمینه یکدست در استوری‌ تان داشته باشید با دست خود لنز دوربین را بپوشانید چرا که ویژگی جدید اینستاگرام این مسئولیت را بر عهده می گیرد

برای انجام دادن اینکار پس از گرفتن یک عکس معمولی ، بر روی آیکون خودکار بزنید سپس آن رنگی که می خواهید
برای شروع، پس از گرفتن یک عکس به طور معمول، آیکون خودکار را لمس کنید. سپس رنگی که می‌خواهید به عنوان پس‌زمینه یک‌دست داشته باشید، انتخاب کنید. در مرحله بعد به مدت 3 ثانیه انگشت خود را روی صفحه نگه‌دارید. حالا صفحه‌تان باید با پس‌زمینه رنگی دلخواه شما پر شده باشد. شما همچنین می‌توانید در ادامه با انتخاب chisel-tip pen و تکرار همین دستورالعمل، پس زمینه ‌های نیمه نامرئی بسازید.

 

 

3. به استوریتان موسیقی پس‌ زمینه اضافه کنید

قطعا در فضای اینترنت ابزارهایی برای ویرایش ویدئو وجود دارد که به شما امکان اضافه کردن موسیقی به پس زمینه دلخواهتان را می دهد ، اما همه کابران با استفاده از یک برنامه جانبی فقط برای امر اضافه کردن موسیقی به ویدیو راحت نیستند.

بدین منظور اینستاگرام این قابلیت را نیز به اپلیکیشن خود اضافه نموده است ، که اینستاگرام می‌تواند تمامی موسیقی ‌های در حال پخش بر روی تلفن شما را ضبط کند. ابتدا آهنگ دلخواه خود را پخش کرده و در اینستاگرام شروع به ضبط ویدیو خود کنید.
به خاطر داشته باشید از آن‌جایی که ضبط صدا از طریق میکروفون گوشی صورت می ‌گیرد ممکن است صداهای موجود در فضای اطرافتان نیز راه خود را به ویدیوی شما پیدا کنند.

 

 

4. از تصاویر موجود در گالری استفاده کنید

همانطور که می دانید استوری اینستاگرام فقط تصاویری که مربوط به 24 ساعت قبل بوده را نشان می دهد و نمی توانید تصاویری که خارج از این بازه ی زمانی می باشد را منتشر کنید.اما گاهی اوقات واقعا دلتان میخواهد آن تصویر فوق العاده‌ ای را که چند روز پیش ثبت کرده‌ اید با دیگران به اشتراک بگذارید.

یکی از راه حل ها برای دور زدن این این مشکل گرفتن اسکرین شات (screenshot)  از تصویر مورد نظر است. انجام این‌ کار تصویر شما را وارد بازه 24 ساعته مورد نظر اینستاگرام می‌کند. حال می‌ توانید تصویر جدید را در صورت نیاز کراپ کرده و از گالری به اشتراک بگذارید. واضحا تصویر جدید داری کمی افت کیفیت نسبت به تصویر اصلی است که بدون دقت زیاد بیننده به چشم نمی‌آید.
اگر نمی‌ خواهید به هیچ‌ وجه در کیفیت تصویر شاهد افتی باشید می‌توانید از طریق برنامه های ویرایش تصویر مانند  EXIF metadata  و تغییر زمان ثبت عکس، اقدام به اشتراک گذاری آن در قسمت استوری اینستاگرام کنید.

 

 

5. زوم کردن در هنگام ضبط ویدیو تنها با استفاده از یک انگشت

چنانچه تمایل دارید هنگام ضبط استوری بر روی یک نقطه خاص زوم کنید ، یک راه حل ساده اما دور از ذهن برای آن وجود دارد. هنگام ضبط استوری خود دست خود را روی دکمه ضبط گرفته و به آرامی به بالا بکشید تا به تصویر را بزرگنمایی کنید و برعکس. این ترفند همچنین در حالت ویدیوی Hands-free نیز کارآمد است.

 

 

6. از عملکرد‌های حرکتی کاربردی برای پیشروی در استوری‌ها استفاده کنید

چندین حرکت برای هدایت بیننده در استوری اینستاگرام شما وجود دارد. هنگام تماشای یک استوری با لمس بر روی لبه کناری صفحه به استوری قبلی رفته و یا با لمس لبه راست صفحه به قسمت بعد آن استوری سر بزنید. اگر شخصی تعداد زیادی استوری به اشتراک گذاشته که شما تمایلی به دیدنشان ندارید می‌توانید با کشیدن انگشت خود به سمت چپ تمامی آن‌ها را رد کنید. همچنین نگه‌داشتن انگشت روی یک استوری آن را متوقف کرده و زمان بیشتری به شما برای تماشای آن می‌دهد.

 

 

7. از استیکرهای سلفی استفاده کنید

استفاده از استیکرهای نوع مدل نمایشگر زمان و موقعیت مکانی و …به استوری شما معنا و مفهوم می‌بخشند.
برای امتحان کردن این ترفند عکسی ثبت کرده و آیکون استیکر را لمس کنید. سپس، آیکون دوربین را فشرده و کادر استیکر خود را تنظیم کنید. حالا دیگر میتوانید چهره خود را به عنوان یک استیکر روی تصویر اصلی قرار دهید. شما همچنین می‌توانید با لمس چهره خود قاب‌های متنوعی برای استیکر خود انتخاب کنید. استیکرهای سلفی اغلب زمانی به کارتان می‌آیند که می‌خواهید واکنش خود به اتفاقی که در استوری شما در حال وقوع است نیز در کادر خود داشته باشید.

 

 

8. استوری خود را دانلود کنید

اینستاگرام به شما اجازه می ‌دهد به راحتی استوری‌ های خود را قبل و بعد از ارسال دانلود کنید. اگر تصویری ثبت کرده‌ اید اما هنوز آن‌ را در استوری خود منتشر نکرده‌اید، می‌توانید با فشردن گزینه Save که در گوشه چپ پایین تصویر قابل مشاهده است، آن را ذخیره کنید و اگر پس از منتشر کردن استوری ‌تان قصد ذخیره آن‌ را دارید؛ پس از باز کردن استوری خود با فشردن آیکون سه نقطه و انتخاب گزینه  Save Photo، تصویر مورد نظر در گالری شما ذخیره می‌شود.
 

 

 

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب   ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top