• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • به IGTV اینستاگرام خوش آمدید ( معرفی IGTV توسط اینستاگرام)

به IGTV اینستاگرام خوش آمدید ( معرفی IGTV توسط اینستاگرام)

نویسنده به IGTV اینستاگرام خوش آمدید ( معرفی IGTV توسط اینستاگرام)
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
به IGTV اینستاگرام خوش آمدید ( معرفی IGTV توسط اینستاگرام)

آپدیت جدید اینستاگرام به نام IGTV ( تماشای فیلم) راه اندازی شد.

در یک رویداد در سانفرانسیسکو ، آپدیت جدید اینستاگرام با عنوان سیستم IGTV راه اندازی شد که شامل بسیاری از سازندگان اینستاگرام است و IGTV را بزرگ می کند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

در ادامه نحوه استفاده  ،  IGTVIGTV  چیست و اینکه چگونه کار می کند را توضیح می دهیم.

اینستاگرام در سال 2010 راه اندازی شد و در حال حاضر بزرگترین شبکه اجتماعی است که به یک میلیارد کاربر رسیده است.قابلیت های شگفت انگیز آن خیلی سریع رشد کرده و این یک دستاورد بزرگ برای اینستاگرام است.

اکنون اینستاگرام یکی از هیجان انگیز ترین ویژگی های خود را اعلام می کند به نام  IGTV ، یک قابلیت جدید برای تماشای ویدئوهای طولانی مدت 1 ساعته برای به اشتراک گذاشتن ویدیو های بلند مدت مانند فیلم و... .

شما می توانید از داخل برنامه اینستاگرام آنها را تماشا کنید ، این قابلیت جدید رقیب سرسخت شبکه یوتیوب خواهد شد.

 

 

IGTV  در حالت های متفاوتی طراحی شده است ، اول اینکه مناسب با رزولیشن تلفن همراه  ساخته شده است و فیلم ها را بر روی صفحه نمایش کامل و عمودی نشان می دهد. همچنین بر خلاف اپدیت های قدیمی اینستاگرام ، فیلم ها به یک دقیقه محدود نمی شوند و هر ویدیو می تواند تا یک ساعت طول بکشد.

کار با IGTV  بسیار ساده است ، همانطور که تلویزیون را روشن می کنید ، به محض این که برنامه را باز کنید  IGTV نیز شروع به پخش می کند .

شما لازم نیست که برای تماشای محتوا از افرادی که در اینستاگرام دنبال می کنید یا دیگران که ممکن است بر اساس نیازهای خود داشته باشید ، شروع به جستجو کنید.  شما می توانید ویدیو بیشتری را جستجو و سوئیچ کنید ، می توانید IGTV فالویینگ ها ، محبوب ها و ... را مشاهده نمایید ، همچنین می توانید لایک ، کامنت و فیلم ها را به دوستان خود در دایرکت ارسال کنید.

 

 

همچنین IGTV  مانند تلویزیون کانال دارد. هنگامی که شما دنبال یک خالق ویدیو در اینستاگرام باشید ، کانال های IGTV  میتواند یکی از بهترینها باشد. ، هر کس می تواند خالق باشد ، شما هم می توانید فیلم های IGTV خود را در برنامه یا وب اینستاگرام برای شروع کانال خود آپلود کنید.

 

 

اینستاگرام همواره مکانی است برای برقراری ارتباط بین افرادی که هر روز الهام بخش هستند ، آموزش می دهند و تفریح می کنند. با کمک شما ، IGTV  فصل جدیدی از ویدیو را در اینستاگرام آغاز می کندامیدواریم که آن شما را به مردم و چیزهایی که دوست دارید نزدیک تر کند.

درحال حاضر این نسخه از اینستاگرام برای سیستم عامل های اندروید و ios موجود می باشد و می توانید با آپدیت اینستاگرام خود از آن استفاده نمائید.

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top