• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • برنامه کاربردی جت سئو

برنامه کاربردی جت سئو

نویسنده برنامه کاربردی جت سئو
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : 1 از 5
برنامه کاربردی جت سئو

جت سئو نرم افزاری است که بر اساس نیاز وبمسترها و مدیران سایت ها برای اولین بار در ایران طراحی و پیاده سازی شده است. با جت سئو می توانید رتبه کلمات کلیدی خود را به صورت خودکار داشته باشید و جت سئو به صورت روزانه گزارش رتبه کلمات کلیدی را به شما ارائه می دهد.

یکی از مشکلات اصلی مدیران سایت های اینترنتی دنبال کردن نتایج گوگل و همچنین آنالیز سایت است. تنها ابزار رسمی که رتبه های سایت در گوگل را نمایش می دهد، گوگل کنسول با وبمسترتولز است، رتبه هایی که در وبمستر تولز نمایش داده می شود بر اساس متوسط یک ماه گذشته محاسبه می شود و همچنین رتبه فوق میانگین رتبه بر اساس مکان های مختلف و دستگاه های مختلف است،

به همین خاطر مدیر سایت برای اینکه رتبه واقعی خود در گوگل را مشاهده کند، مجبور است به صورت دستی کلمه کلیدی مورد نظر را در گوگل جستجو کند و انجام این کار، کاری سخت و زمان بر است. پس از مدتی مدیر سایت از انجام این کار خسته شده و دست از دنبال کردن رتبه های خود برمی دارد و همین موضوع باعث می شود که نتواند تغییرات گوگل را دنبال کند و از وضعیت سایت خود اطلاع یابد.

از طرف دیگر بسیاری از وبمسترها نیاز دارند که مشکلات سایت خود را آنالیز و بررسی کنند، جت سئو به صورت رایگان این امکان را به شما می دهد تا مشکلات سایت خود را آنالیز کرده و بتوانید آنها را برطرف کنید.

اپلیکیشن موبایل جت سئو را می توانید از طریق کافه بازار دانلود کنید، اگر مدیر سایت هستید و هنوز جت سئو را نصب نکرده اید پیشنهاد میکنیم که حتما این اپلیکیشن را امتحان کنید.

لینک دانلود جت سئو از کافه بازار

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top