• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • برترین هشتگ های اینستاگرام

برترین هشتگ های اینستاگرام

نویسنده برترین هشتگ های اینستاگرام
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
برترین هشتگ های اینستاگرام

هرچه به اواخر سال 2015 میلادی نزدیک می شویم شبکه های اجتماعی مختلف آمارهای متفاوتی از خود انتشار می دهند. این بار اینستاگرام فهرستی از برترین هشتگ های سال پیش را منتشر کرد که در این بین #Love محبوبترین آنها بوده است.

یکی از بهترین راه های تحلیل جوامع انسانی و روحیات آنها، تحلیل شبکه های اجتماعی و پست هایی است که مردم در این شبکه ها قرار میدهند. دیوید شوون، از مدیران ارشد اینستاگرام هفته گذشته یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرد و زمانی که می خواست روی صحنه حاضر شود، در پشت سر او تصویر قلب نمایان شد.
او طی سخنرانی خود توضیح داد که مردم جهان #Love را بیشتر از دیگر کلمات و عبارت ها مورد استفاده قرار داده اند و این مسئله نشان می دهد برای کاربران جهانی کیفیت زندگی ارزش و اهمیت زیادی پیدا کرده است.

البته با این اتفاق #Love برای سومین سال متوالی عنوان محبوب ترین و پرمخاطب ترین هشتگ در اینستاگرام را به دست می آورد.

اعضای اینستاگرام در گروه های سنی مختلف، با مشاغل متنوع و جنسیت های متفاوت طی یک سال گذشته از این شبکه اجتماعی استفاده کردند. بیشترین عکس و ویدئو که توسط این افراد به اشتراک گذاشته شده با موضوع عشق بوده است و آنها برای آنکه محتوای خود را برچسب گذاری کنند، از عبارت #Love برای آن استفاده کرده اند.

این عبارت نه تنها عشق میان انسان ها را بیان کرده است بلکه در زمینه عشق انسان به محیط زیست، فرزند، مدرسه، سال نو، طبیعت، دستگاه های الکترونیکی جدید و ... مورد استفاده قرار گرفته است. طی یک سال گذشته کاربران با این هشتگ نشان دادند به چه مواردی علاقه فراوان داشته اند.

در ادامه لیست برترین هشتگ ها به این صورت آمده است:

1- #love

2- #instagood

3- #me

4- #tbt (Throwback Thursday هشتگی است که کاربران اینستاگرام برای عکس های گذشته‌ی خود استفاده می‌کنند؛ برای مرور خاطرات و رسم است در روز پنج شنبه عکسی از کودکی خود منتشر کنند)

5- #cute

6- #follow

7- #followme

8- #photooftheday

9- #happy

10- #tagsforlikes

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top