• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • باز طراحی اپلیکیشن Threads اینستاگرام

باز طراحی اپلیکیشن Threads اینستاگرام

نویسنده باز طراحی  اپلیکیشن Threads اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
باز طراحی  اپلیکیشن Threads اینستاگرام

اینستاگرام همچنان به تلاش های خود برای توسعه و بازطراحی اپلیکیشن پیام رسان خود با نام Instagram Threads ، به صورت بی وقفه ادامه می دهد.

بازطراحی  اپلیکیشن Threads اینستاگرام

اینستاگرام با توجه به نظرات کاربران خود، سامانه ناوبری پیام رسان Threads را بازطراحی کرده است و تبی جدا را برای گزینه Status  به آن افزوده است. اینستاگرام همچنان به تلاش های خود برای توسعه و بازطراحی اپلیکیشن پیام رسان خود با نام Instagram Threads ، به صورت بی وقفه ادامه می دهد. در ماه گذشته میلادی، اینستاگرام با بروزرسانی های جدید خود در Threads قابلیت ارسال پیام به تمامی کاربران را در این اپ فعال کرد. پیش از این، قابلیت ارسال پیام برای دوستان نزدیک (Close Friends)  فعال بود. قابل ذکر است که اپ شناخته شده تر (Instagram Direct) نیز دقیقا رویکردی بسیار شبیه تردز دارد.

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

 

 

 

اینستاگرام تردز

اینستاگرام تردز

در راستای ارتقای تردز، اینستاگرام در روزهای گذشته نسخه اصلاح شده جدیدی از این اپلیکیشن را انتشار داد. در تازه ترین نسخه تردز، سیستم ناوبری کاملا باز طراحی و به روز شده است و در این نسخه تب استاتوس به تردز افزوده شده است. کاربران تردز از این پس این امکان را پیدا می کنند که عکس و کلیپ های تصویری خود را به صورت مستقیم در قسمت استوری اینستاگرام بارگذاری کنند. کاربران تردز انتقادات زیادی را به کاستی های موجود در این اپلیکیشن اظهار می کنند و این عامل شاید دلیلی شد برای اصلاحات جدید تردز که رضایت بیشتر این کاربران را جلب کند و برخی از این کاستی های مورد نقد، را برطرف کند. قبل از این تردز شیوه ای را برای بروزرسانی بخش استاتوس یا بروزرسانی خودبخود آن بر طبق موقعیت کاربر پیشنهاد می داد؛ اما حرکت بین قسمت های مختلف اپلیکیشن بسیار دشوار بود. همین نکته موجب شد تا اینستاگرام دست به بازطراحی سامانه ناوبری Threads بزند. به همین علت است که اینستاگرام در اطلاعیه رسانه ای تازه خود بیان داشته که با بروزرسانی جدید تردز کاربران قادر خواهند بود  راحت تر از قبل به مشاهده استاتوس و استوری دوستان خود بپردازند.

 

 

قابلیت های جدید اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام

در ضمن اینستاگرام اضافه می کند که کاربران با سرعت بهتری به قسمت دوربین و یا پیام های دریافتی دسترسی خواهند داشت. و این قابلیت، به خاطر نوار ناوبری قسمت پایین پیج مهیا شده است. بروزرسانی سامانه ناوبری با افزوده شدن تب استاتوس تکمیل شده و در حال حاضر در سراسر جهان در این اپ این بروز رسانی اعمال شده است.

بازطراحی بخش ناوبری، بروزرسانی جدید اینستاگرام

یکی دیگر از تغییرات انجام شده، در قسمت پیام های دریافتی تردز به این شکل است که تب Everyone Else به این قسمت افزوده شده است. در اطلاعیه اینستاگرام آمده است: تردز از این به بعد قادر است که عکس ها و ویدئوکلیپ های کاربر را به صورت مستقیم به قسمت استوری منتقل کند. این امکان از ماه گذشته میلادی در کنار شروع به فعالیت تب های مجزا قسمت پیام های دریافتی، به صورت گام به گام افزوده خواهد شد.  در آغاز به کار تردز، این اپ امکان تعامل و ارتباط با دوستان صمیمی را فراهم می کرد ولی هرچه از زمان آغاز به کار آن گذشت این اپ جامعیت بهتری پیدا کرده است.

 

بروز رسانی جدید اینستاگرام تردز هم‌اکنون قابل دریافت است

بروز رسانی جدید اینستاگرام تردز هم‌اکنون قابل دریافت است

تغییراتی که در این نوشتار ذکر کردیم تازه ترین فعالیت های اینستاگرام برای ارتقا و بالا بردن قابلیت های Threads به شمار می رود.  همه این ها زیر مجموعه طرح بزرگتری هستند که شرکت فیسبوک برای ارتقای اپلیکیشن های خود، در حال انجام آن است. قبل از این با تغییراتی در فیسبوک مسنجر و البته افزوده شدن چند تب تازه در صفحه اصلی اینستاگرام، با آن روبرو بودیم. فیسبوک پیش از این اعلام کرده بود قابلیت های جدیدی در راه است که در ارتباط با بروزرسانی های جدید پیام رسانی اینستاگرام هستند. از این قابلیت های جدید می توان به قابلیت تماشای گروهی ویدئو کلیپ با امکانات ویژه­تر اشاره کرد. بر اساس اطلاعیه رسانه ای فیسبوک، قابلیت جدید بازطراحی شده اینستاگرام، کاربران را قادر می سازد به بخش های محتوایی قسمت IGTV و Reelsبدون هیچ تاخیر زمانی دسترسی داشته باشند. فیسبوک چند ماه قبل هم در بیانیه اعلام کرده بود به دنبال طراحی های جدید در سامانه های زیرساختی واتساپ و مسنجر و اینستاگرام است تا با تغییرات فنی جدید باعث شود که قابلیت ارسال پیام بین این سه اپ فعال شود. علاوه بر این، قابلیت هایی از جمله تغییر رنگ و فونت صفحه چت، اضافه شدن ایموجی های تصویری به چت، نیز در نظر گرفته شده است. در ضمن فیسبوک مدعی است که قابلیت Vanish نیز به زودی به اینستاگرام افزوده می شود.

 

 

لوگوی اینستاگرام تردز

اینستاگرام تردز

لوگوی اینستاگرام تردز

این بازطراحی در حال حاضر، بیشتر بر روی اپ های اصلی فیسبوک در حال انجام است ولی تردیدی نیست به زودی همه اپلیکیشن های فیسبوک را در بر خواهد گرفت. تردز در رده بندی زیرشاخه‌ های  Photo & Videoدر اپ استور رده 66 را به دست آورده است. و در رده بندی کلی رتبه 1031 را از آن خود کرده است. با وجود این، اینستاگرام همچنان به تلاش خود برای جلب بیشتر کاربران به سمت Threads ادامه خواهد داد.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

 

 

 

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

5-2 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top