• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • بازگشت نوکیا در سال 2017

بازگشت نوکیا در سال 2017

نویسنده بازگشت نوکیا در سال 2017
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
بازگشت نوکیا در سال 2017

گوشی های نوکیا طرفداران زیادی در ایران داشته و دارد ولی تنها به دلیل عقب ماندن امکانات گوشی های نوکیا در مقابل رقیبان خود این گوشی برای مدتی از بازارها کنارگیری کرده بود ولی به تازگی خبرهایی مبنی بر بازگشت نوکیا به بازارهای جهانی وجود دارد.

شرکت نوکیا گفته بود که گوشی جدیدش را در سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌کند. حالا گزارش‌های جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که محصول جدید این شرکت در نمایشگاه MWC 2017 نشان داده می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند پس از سال‌ها گوشی نوکیا را ببینند.

شرکت HMD Global که از این بعد محصولات نوکیا را تا ۱۰ سال آینده تولید می‌کند، گفته که در نمایشگاه MWC سال آینده حضور خواهد داشت و به همین دلیل احتمال می‌رود که این شرکت بخواهد گوشی جدیدی نشان دهد. نمایشگاه MWC سال ۲۰۱۷ در تاریخ ۹ اسفند ماه برگزار می‌شود.

حتی گفته شده که گوشی جدید نوکیا در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود. پس بعید نیست که در بهار سال آینده شاهد تلفن همراه هوشمند نوکیا باشیم. در چند وقت گذشته خبرهای مختلفی از این محصول شنیده بودیم و می‌دانستیم که با نام D1C راهی بازار می‌شود و به اندروید ۷٫۰ مجهز شده است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی جدید نوکیا یک محصول میان‌رده خواهد بود که از تراشه‌ی کوالکام اسنپ‌دراگون ۴۳۰ و سه گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین گفته شده که این محصول در دو مدل با ۱۶ و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی راهی بازار می‌شود.

در بخش دیگری از شایعات گفته شده که این محصول صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

«مایکل موله با» طراح متولد زیمبابوه، تازه‌ترین مدل مفهومی از نوکیا را بدون فریم و با قرار دادن دکمه‌ها در بالای گوشی به‌صورت صفحه لمسی به رخ کشیده است.

دوربین 23 مگاپیکسلی کارل زیس و نمایشگر خمیده از آرزوهای دیرین نوکیا دوستان است که شاید سال 2017 که سال بازگشت نوکیا به بازار گوشی های هوشمند است، آنها را ببینیم.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top