• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • ایجاد اعتماد در اینستاگرام برای فروش در کسب‌ و کار اینترنتی

ایجاد اعتماد در اینستاگرام برای فروش در کسب‌ و کار اینترنتی

نویسنده ایجاد اعتماد در اینستاگرام برای فروش در کسب‌ و کار اینترنتی
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 4 از 5
ایجاد اعتماد در اینستاگرام برای فروش در کسب‌ و کار اینترنتی

در این مقاله قصد داریم تا موضوع اعتمادسازی در اینستاگرام را به طور کامل بررسی کنیم.

اعتمادسازی و افزایش فروش کسب ‌و کار اینترنتی در اینستاگرام

همانطور که می دانید یکی از شبکه ‌های اجتماعی پرمخاطب در ایران و جهان اینستاگرام است و شخصیت هایی متفاوت مشتری برای انواع کسب ‌و کارها در آن حضور دارند.مخاطبان هدف کسب ‌و کار اینترنتی یعنی فالوورهایی که قابلیت تبدیل شدن به مشتری را دارند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 اعتمادسازی در اینستاگرام پس از جذب کاربران ، اولین قدم برای تبدیل کردن آن‌ها به مشتری است ؛ یعنی اگر بتوانید اعتماد فالوورهای خود را جلب کنید ، احتمال خرید محصولات یا خدمات کسب‌ و کار اینترنتی شما توسط آنها زیاد است.

افزایش فالوورهای اینستاگرام

اولین قدم اعتمادسازی در اینستاگرام ، داشتن فالوور هدفمند اینستاگرام است ، کسب درآمد از اینستاگرام به مسائل زیادی بستگی دارد که مهم ‌ترین آنها تولید محتوای منحصر به فرد و کاربردی است.

دلیل کاربران برای دنبال کردن شما ، محتوای مفید و کاربردی موجود در صفحه اینستاگرام شما است.

در مقاله فالوور فیک اینستاگرام به بررسی مهم ‌ترین روش ‌های جذب فالوور واقعی اینستاگرام پرداخته ‌ایم.در این مقاله به دنبال روش‌ های افزایش فالوور اینستاگرام نیستیم و می‌ خواهیم به بررسی مسئله اعتمادسازی در اینستاگرام بپردازیم.


 

اعتماد سازی در اینستاگرام

تعداد زیادی از کسب ‌و کار اینترنتی در اینستاگرام وجود دارند که هدف آنها ، کسب درآمد از اینستاگرام است.برخی از کسب ‌و کارهای اینترنتی از اینستاگرام به عنوان یک کانال قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات استفاده می ‌کنند که در اینصورت ، مسئله اعتمادسازی در اینستاگرام اهمیت زیادی دارد. هرچقدر بیشتر بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید ، راحت ‌تر می ‌توانید به کسب درآمد از اینستاگرام بپردازید.

اعتمادسازی در اینستاگرام شامل چند مسئله مهم می ‌شود:

1- برندسازی کسب ‌و کار اینترنتی در شبکه‌ های اجتماعی

برند همان هویت کسب ‌و کار اینترنتی است که هر چقدر برند کسب ‌و کارها در میان کاربران شناخته ‌‌شده‌ تر باشد ، کاربران راحت ‌تر به شما اعتماد می ‌کنند ؛ مثلاً هنگامی که صحبت از برند اپل یا سامسونگ می‌ شود ، افراد هیچ ‌گاه به کیفیت و خدمات این دو برند شک نمی‌ کنند و اگر برای انتخاب یک محصول چند گزینه در مقابل شما است که سامسونگ در میان چند برند ناشناخته ‌تر باشد ، به احتمال زیاد این برند را انتخاب می ‌کنید.

در شبکه‌ های اجتماعی دو مسئله بسیار مهم به برندسازی کمک می‌ کنند:

محتوای منتشرشده بر روی صفحه و تبلیغات

مورد اول شاید زمان بیشتری نیاز داشته باشد اما در درازمدت کمک زیادی به برندسازی می‌ کندتبلیغات بسیار زودبازده است اما باید کسب ‌و کار اینترنتی شما زیرساخت ‌های لازم برای پشتیبانی از کاربران را داشته باشد ؛ مثلاً اگر خدمات یا محصولاتی برای ارائه دارید و می‌ خواهید آن را تبلیغ کنید ، باید این مسئله را در نظر داشته باشید که اگر محصول شما بیش از ۱,۰۰۰ عدد فروش برود ، آیا نیروی لازم برای پشتیبانی این تعداد مشتری را دارید؟

اگر بتوانید تمامی آنها را پشتیبانی کنید ، برند شما در میان ده‌ ها هزار کاربر اعتبار خوبی پیدا می‌ کند ، زیرا ۱,۰۰۰ مشتری شما محصول یا خدمات شما را به دوستان و افراد دیگر نیز معرفی می‌ کنند و به همین صورت مشتریان شما زیاد می‌ شوند. از طرفی اگر نتوانید به نیاز این تعداد از مشتریان پاسخ بدهید ، اعتبار برند شما در میان کاربران از بین می ‌رود و اعتمادسازی دوباره برای کسب‌ و کارتان سخت می ‌شود. مسئله کسب درآمد از اینستاگرام و افزایش درآمد کسب‌ و کار بسیار لذت بخش است اما باید کاملاً برنامه ‌ریزی شده باشد.

2- ارائه تضمین خدمات در اینستاگرام

اگر از اینستاگرام به عنوان یک کانال تبلیغاتی برای بازاریابی محصولات خود استفاده می ‌کنید ، به کاربران خود تضمین خدمات و محصول بدهید. اگر یک کسب‌ و کاری تازه‌ کار و نوپا دارید ، تصمیم‌ گیری برای خرید محصول یا خدمات برای کاربران مشکل است ؛ زیرا آنها از کیفیت خدمات و محصولات شما اطمینان ندارند و بسیاری از کاربران از سفارش خود صرف‌ نظر می ‌کنند.

ارائه تضمین خدمات به کاربران بر روی سفارش آنها تاثیر زیادی دارد ؛ مثلاً به آنها تضمین بازگشت وجه بدهید. اگر از خدمات یا محصولات خود اطمینان کافی دارید ، به کاربران خود تضمین بدهید که در صورت نارضایتی هزینه پرداخت ‌شده را بدون هیچ قید و شرطی برای آن‌ ها واریز می ‌کنید. همچنین به آن‌ها تضمین پشتیبانی بدهید ، بسیاری از محصولات و خدمات غیرفیزیکی هستند ؛ مثلاً در سایت‌ های ارائه ‌دهنده ربات اینستاگرام می ‌توانید به کاربران خود تضمین بدهید که در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن پاسخگوی آن‌ ها هستید.

3- محتوای ارزشمند و کاربردی تولید کنید

در اینستاگرام هنگامی که کاربران وارد یک صفحه می‌ شوند ، پس از دیدن تعداد دنبال ‌کنندگان صفحه ، به سراغ محتوا می‌ روند. اگر محتوای منتشرشده کاربردی ، ارزشمند یا سرگرم‌ کننده باشد ، کاربران آن صفحه را دنبال می ‌کنند اما اگر محتوای صفحه مورد علاقۀ آن‌ ها نباشد ، شانس افزایش فالوور برای آن صفحه کمتر است. البته محتوای صفحه شما در آینده مهم‌ تر از الان است. فرض کنید کاربران شما را دنبال می‌ کنند اما پس از مدتی متوجه کاهش کیفیت محتوای صفحه شما می‌ شوند ؛ یعنی پس از مدتی محتوای صفحه شما کاهش می ‌یابد و سبب می ‌شود کاربران صفحه شما را آنفالو کنند.

بنابراین اگر یک صفحه اینستاگرام دارید ، از محتوای باکیفیت خود اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر قصد راه ‌اندازی یک صفحه تازه برای کسب‌وکار خود دارید ، از همان ابتدا یک استراتژی محتوا تدوین کرده و محتوای حرفه ‌ای به کاربران ارائه کنید.

4- ارائه محتوای آموزشی رایگان به کاربران

ارائه محتوای آموزشی و کاربردی برای کاربران بسیار ارزشمند است ، در صفحه اینستاگرام خود در حوزۀ کاری خود محتوای آموزشی به کاربران ارائه کنید ؛ محتوای آموزشی یعنی محتوایی که کاربران از شما چیزی یاد بگیرند و از آن استفاده کنند.

اگر یک محصول فیزیکی خاص برای فروش دارید ، نحوۀ کار با آن محصول یا مزایای استفاده از آن را به صورت عکس یا ویدئو در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید. این روش برای کسب ‌وکارهایی که محصول دیجیتال یا خدماتی برای فروش دارند نیز مناسب است.

اگر محصول یا خدمات غیرفیزیکی برای ارائه دارید ، ویدئویی از ویژگی‌ های از آن در اینستاگرام منتشر کنید و به بررسی تاثیر آن در زندگی کاربران بپردازید. مثلاً اگر یک محصول دیجیتال در زمینه آموزش افزایش فالوور اینستاگرام ضبط کرده‌ اید ، بخشی از آن را که برای کاربران مفید است در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید ؛ اگر این بخش از محصول شما مفید باشد ، کاربران آن محصول را خریداری می ‌کنند و اگر کیفیت محصول خوب باشد ، به اعتماد سازی در اینستاگرام کمک می ‌کند.

5- نمایش محصولات در فضای واقعی

اگر کسب ‌و کار اینترنتی شما مربوط به فروش محصولات فیزیکی است ، عکس ‌های واقعی از آن در فضای واقعی منتشر کنید ، مثلاً اگر فروشنده لباس هستید ، به جای استفاده از مانکن از یک مدل برای عکاسی استفاده کنید ؛ در واقع مدل شما لباس را می ‌پوشد و یک فضای کاملاً طبیعی نظیر بوتیک یا حیاط مربوط به محیط کار شما از او عکس تهیه می ‌کنید. این مسئله به اعتماد سازی کاربران در اینستاگرام کمک زیادی می ‌کند.

6- نظر مشتریان را درباره محصولات خود منتشر کنید

کاربران به نظرات کاربران دیگر بیشتر از گفته ‌های کسب ‌و کار شما اعتماد می ‌کنند ، زیرا کاربران دیگر محصول یا خدمات کسب ‌و کارتان را استفاده کرده ‌‍اند و نظرات واقعی خود را درباره آن ارائه می ‌کنند. افراد نیز اگر رضایت کاربران دیگر را مشاهده کنند ، از محصول یا خدمات شما استفاده می‌ کنند و به راحتی می‌ توانید به اعتمادسازی در اینستاگرام برای کسب ‌و کار خود کمک کنید. همچنین با افزایش اعتماد کاربران درباره محصول یا خدمات ، فروش شما نیز افزایش پیدا می‌ کند.

7- از پشت صحنه کسب ‌و کار خود ویدئو یا تصویر منتشر کنید

هر چقدر کسب‌ و کار شما برای کاربران و مشتریان شفاف ‌تر باشد ، آنها راحت‌ تر به شما اعتماد می ‌کنند. اگر قصد کسب‌ درآمد از اینستاگرام را دارید ، عملکرد کسب‌ و کارتان را برای کاربران شفاف ‌سازی کنید.

یکی از راه های شفاف ‌سازی خدمات برای کاربران ، انتشار تصاویر یا ویدئوهای ارزشمند از کارمندان کسب‌ و کار اینترنتی خود است. مثلاً در محیط کاری هنگامی که کارمندان در حال فعالیت و کار هستند ، از آنها عکس بگیرید و آن‌ ها را در صفحۀ اینستاگرام خود منتشر کنید.

همچنین به بهانه‌ های مختلف نظیر تولد کارمندان ، جشن بگیرید و عکس یا فیلم تهیه کنید ؛ با انتشار این عکس‌ ها و ویدئوها کاربران حس بهتری نسبت به شما دارند و اعتمادسازی در اینستاگرام راحت‌ تر انجام می ‌شود.

با رعایت این ۷ نکته به راحتی می ‌توانید به اعتمادسازی در اینستاگرام بپردازید و کسب درآمد از اینستاگرام را تجربه کنید. البته برخی از کسب ‌و کارها به صورت مستقیم کسب درآمد می ‌کنند و برخی دیگر از اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی قدرتمند برای افزایش فروش کسب‌ و کارشان استفاده می ‌کنند.

در این مقالۀ به بررسی روش‌ های اعتمادسازی در اینستاگرام پرداختیم که با رعایت آن ‌ها می ‌توانید فروش کسب ‌و کارتان را تا حد زیادی افزایش دهید ، افزایش فروش کسب‌ و کار اینترنتی یکی از مسائل مهم و ارزشمند برای آن‌ ها است و اعتمادسازی در اینستاگرام یکی از روش ‌های افزایش مشتریان و در نهایت فروش محصول یا خدمات کسب ‌و کارهای اینترنتی است.

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top