• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • اندروید 6.0 مارشمالو بر روی گلکسی تب اس سامسونگ نصب نمی شود!

اندروید 6.0 مارشمالو بر روی گلکسی تب اس سامسونگ نصب نمی شود!

نویسنده اندروید 6.0 مارشمالو بر روی گلکسی تب اس سامسونگ نصب نمی شود!
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
اندروید 6.0 مارشمالو بر روی گلکسی تب اس سامسونگ نصب نمی شود!

بسیاری از صاحبان تبلت پر طرفدار گلکسی تب اس سامسونگ در انتظار دریافت اندروید 6.0 مارشمالو برای تبلتشان بودند که! سامسونگ موبایل هلند اعلام کرد اندروید ۶.۰ مارشمالو برای این دستگاه عرضه نمی‌شود.

سامسونگ گلکسی تب اس با وجود رقبای مختلفی که داشت، در طول دو سال گذشته یکی از بهترین‌ها بود. این دستگاه در دو نسخه ۸.۴ اینچی و ۱۰.۵ اینچی عرضه شده بود که کاربران بر اساس نیازشان بهترین نسخه را انتخاب می‌کردند. اما خبر بد در خصوص این دستگاه این است که گویا سامسونگ قصد عرضه نسخه جدید اندروید را برای آن ندارد.

سامسونگ موبایل هلند در یک پست فیسبوک اخیرا اعلام کرده است که سری گلکسی تب اس اندروید ۶.۰ مارشمالو را دریافت نمی‌کند. این خبر تاحدودی تعجب‌آور بود. زیرا چندی پیش اندروید مارشمالو را در بنچمارک این محصول دیده بودیم و شایعات زیادی نیز در خصوص به روز رسانی این دستگاه منتشر شده بود.

با این اوصاف، احتمالا کمپانی کره‌ای سامسونگ نظرش را در خصوص آپدیت گلکسی تب اس تغییر داده است یا اینکه شاید این شرکت از ابتدا هیچ تصمیمی برای آپدیت این محصول نداشت. به هر حال، گلکسی Tab S یک محصول قدیمی است و شاید زمان بازنشستگی‌اش رسیده باشد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top