• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • انتظارها به پایان رسید و آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل رونمایی شد؛ مقاوم در برابرآب، دوربین دوگانه و خداحافظی با درگاه و سیم های هدفون

انتظارها به پایان رسید و آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل رونمایی شد؛ مقاوم در برابرآب، دوربین دوگانه و خداحافظی با درگاه و سیم های هدفون

نویسنده انتظارها به پایان رسید و آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل رونمایی شد؛ مقاوم در برابرآب، دوربین دوگانه و خداحافظی با درگاه و سیم های هدفون
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
انتظارها به پایان رسید و آیفون ۷ و ۷ پلاس اپل رونمایی شد؛ مقاوم در برابرآب، دوربین دوگانه و خداحافظی با درگاه و سیم های هدفون

طبق روال هر ساله کمپانی اپل محصولات جدید خود را طی مراسمی رو نمایی می کند. در این مراسم Apple Watch و iphone 7 رونمایی شدند. در ادامه با ما همراه باشید...

طبق روال مراسم های قبل تیم کوک ابتدای مراسم را به مرور اتفاقات ماه های گذشته اختصاص داد و پس از آن از Apple Watch جدید رونمایی کرد که از ویژگی های جدید و جالب آن همکاری با کمپانی نایکی و مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر بود.

بالاخره نوبت به آیفون رسید. تصاویری که از آیفون 7 و 7 پلاس نمایش داده شد تفاوتی با شایعات پیشین نداشت و ظاهری مشابه مدل های 6 و 6 پلاس دارند و تنها دوربین دوگانه در 7 پلاس و حذف خطوط آنتن از پشت دستگاه ها تفاوت های ظاهری آنها با نسل قبلی خود هستند. البته قابلیت ضد آب و ضد قبار را نیز نباید نادیده گرفت!

یکی از شایعاتی که به حقیقت نه پیوست، حذف دکمه هوم بود که در نسل جدید هنوز سر جای خود باقی است و اصالت خود را حفظ کرد.

دوربین آیفون 7 پیشرفت خوبی داشته. کیفیت 12 مگاپیکسلی که نسبت به نسل قبلی 60 درصد سریعتر و 30 درصد کم مصرف تر بوده. آیفون 7 استاندارد مجهز به لرزه گیر اپتیکال شده و سایز دیافراگم لنز آن نیز به F/1.8 افزایش پیداکرده که باعث نورسانی بهتر از محیط به سنسور می شود. دیافراگم آیفون 7 پلاس نیز به F/2.2 افزایش پیدا کرده که دریافت نور سنسور 50% تقویت شده.

تغییر جالب در آیفون 7 پلاس اتفاق افتاده که به دوربین دوگانه مجهز شده که یکی از قابلیت های آن زوم 2X بدون افت کیفیت می باشد. استفاده از حالت دو دوربین به شما امکان ثبت تصاویری با عرض بیشتر نیز می دهد.

صفحه نمایش ها همان رزولوشن قبل را دارند در حالی که 25 درصد روشن تر از نسل قبل هستند.

همانطور که در شایعات دیده بودیم، جک 3.5 میلیمتری حذف و به جای آن یک اسپیکر ثانویه اضافه گردیده که باعث تحقق قابلیت بلندگوی استریو شده. هدفون ها به وسیله درگاه Lightning به آیفون وصل می شوند که اپل تبدیل آن را نیز در داخل جعبه قرارداده است. این در حالی است که شما می توانید از هدفون های بیسیم اپل با نام AirPod نیز استفاده کنید.

ایرپاد هوشمند است و از طریق بلوتوس به آیفون وصل می شوند و تشخیص می دهد که چه زمانی در گوش شما قرار دارد. البته ایرپاد همراه با آیفون 7 عرضه نمی شود شما آن را می توانید آخر مهر با قیمت 169 دلار جداگانه تهیه کنید.

در آیفون 7 از چیپست A10 استفاده شده که 40 درصد سریعتر از A9 می باشد. پردازشگر گرافیکی نیز 50 درصد سریع تر گزارش شده.

عمر باطری آیفون 7 حدوداً 2 ساعت از 6s بیشتر است و به گفته اپل این بیشترین عمر باطری در بین تمام آیفون های توسعه یافته شده است.

نسخه پایه آیفون 7 با حافظه 32 گیگابایتی عرضه می شود و قیمتی برابر 649 دلار دارد و بالاترین حافظه آن 256 گیگابایت و با قیمت 849 دلار می باشد. اما آیفون 7 پلاس نسبت به نسخه پیشین خود با قیمت بالاتری عرضه شده. نسخه 32 گیگابایتی آن 769 دلار و نسخه 256 گیگابایت 976 دلار قیمت گذاری شده است.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top